בעקבות פרסום הקלטת של יאיר נתניהו אמש, התייחס היום (שלישי) ב-103FM העיתונאי בני ציפר, המקורב למשפחת נתניהו לחשיפה והגן על המשפחה: "לא ידעתי שזה הולך להתפרסם אלא נחשפתי לסיפור יחד עם כל עם ישראל. אני מתייחס לעניין הזה כעניין עיתונאי מביש, נראה כי ברגע שמדובר במשפחת נתניהו מותר לעשות הכל. אם אני מסתכל על הדברים מפרספקטיבה אובייקטיבית, ישנם צעירים רבים שמתנהגים כמו יאיר נתניהו, אם כל אחד מאיתנו היה מקליט את הדברים שנאמרים כשיוצאים למועדון היה כאן אסון. הוא אמנם הבן של ראש הממשלה אך אם מנתקים את הדברים הללו אז הכל בסדר. הוא היה תחת השפעת אלכוהול, דיבר שטויות והלך למועדון חשפנות".

רוני דניאל התייחס לדבריו וטען: "אני לא מטיף מוסר לאף אחד, אך אי אפשר לנתק את יאיר נתניהו מהעובדה שהוא הבן של ראש הממשלה. הוא הודה בעצמו שהוא אמר דברי הבל תחת השפעת אלכוהול אך נשאלת השאלה האם על הציבור לדרוש מבנים של נבחרי ציבור לאמץ לעצמם אמות מידה אחרות. אי אפשר להתעלם מהעובדה שהייתה כאן התנהגות בלתי ראויה".


"זה נשמע כמו נאום של מנהל בית הספר", טען  ציפר. "זה נכון שיש לומר את הדברים אך אנחנו יודעים שבכל מקום, כולל במשפחת המלוכה האנגלית קורים דברים כאלה. הדברים מתפרסמים ומביכים את משפחת המלוכה האנגלית בדיוק כמו הדברים שמתפרסים על משפחת נתניהו. יש להפריד בין מה שאנשים עושים בחדרי חדרים לבין מה שהם עושים באופן ציבורי. עלינו לדאוג לכך שאנשים יוכלו לכך להתנהל בחופשיות אחרת נהפך למדינה סובייטית. ברור לי שכשמחפשים מתחת לאדמה בסוף גם מוצאים משהו אך לא היינו יודעים על ההתנהגות הבלתי ראויה הזו אילולא אדם זדוני הפיץ את הדברים. כשאני יושב בסלון עם חבריי גם אני אומר דברים איומים לחלוטין, כולנו כך. אם כולנו היו מוקלטים ומועלים לשידור אז אבוי לנו".
על השיחה שביצע עם הזוג נתניהו לאחר שפורסמה הקלטת סיפר: "כל אחד הלך לפינה שלו ולעניינים שלו. דיברתי עם המשפחה עוד אתמול ולמדתי שהתגובה שלהם היא 'זה לא כצעקתה'. דיברתי איתם על המון נושאים ביניהם על כך שקאיה עברה ניתוח ושמצבה טוב למרות שהיא כבר מבוגרת. מה שנורא במקרה של יאיר היא החשיפה לעיני כל בצורה מבזה ומבישה עבור מי שחשף את זה. הקורבן פה הוא יאיר נתניהו שלא בחר להיות עטוף מאבטחים ובחיים קשים שכאלה. מאז שהוא נולד הוא סופג יחס שלילי כלפי הוריו ועליו להיות מלווה באנשים כל הזמן, אין ספק שזה מוביל גם למקרים בהם נוצרות אי הבנות".  
עריכה: איתמר זיגלמן