בעקבות הפרסום של הקלטות יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, לאחר בילוי במועדון חשפנות, מתפרסם הערב (שלישי) ב"החדשות" ראיון עם בעלי המועדון, ממנו עולה כי לא היה מדובר במקרה חד פעמי. "הוא מגיע, היה מגיע לשם קבוע, עם המאבטחים. היו מכניסים אותם מאחורה", סיפר בעל המועדון, "המאבטחים היו נכנסים איתו למועדון". עוד סיפר בעל המועדון כי יאיר נתניהו "לא שילם כניסה. הוא היה נכנס, משלם אלכוהול וכאלה, לא שילם כניסה".



אמש פרסמה חברת "החדשות" כתבה בה מובאת הקלטה של יאיר נתניהו שמשוחח עם ניר מיימון, בנו של טייקון הגז קובי מימון. בהקלטה נשמעים יאיר נתניהו עם המאבטח שלו והנהג של רכב השרד, כשהם במועדון חשפנות בתל אביב. בנוסף נשמע גם כאמור בנו של טייקון הגז קובי מימון וכן היחצ"ן של איש העסקים ג'יימס פאקר, רומן אברמוב. כזכור, פאקר נחקר בפרשת המתנות בחשד שסיפק מתנות לרה"מ ולרעייתו.  



לפי ההקלטות שהוקלטו בשנת 2015, ימי הוויכוח על מתווה הגז, עולה כי ישנו קשר משמעותי בין יאיר נתניהו לבין ניר מימון. קשר שלא היה ידוע לציבור עד כה. בהקלטות נשמעים יאיר נתניהו וחבריו מדברים על הבילוי שלהם, בחלק מהזמן הם נשמעים שיכורים ומטיחים בנהג דברים, מקללים יצאניות ומדברים על רווחיו של מיימון האב ממתווה הגז.