יואב אליאסי, "הצל", פרסם אמש בפייסבוק את תמונתו של מי שהוא טען כי היה הנהג של יאיר נתניהו והאחראי על פרסום ההקלטות בהן נשמע בנו של ראש הממשלה, לאחר בילוי במועדון חשפנות. הערב (שלישי) התפרסם ראיון עם האיש שמופיע בתמונה ב"צנרת", תוכניתו של גיא לרר ברשת 13, בו אמר כי הוא מתכוון לתבוע את אליאסי, כיוון שלטענתו אינו האיש המדובר ואין לו קשר להקלטה.





"אני הולך לתבוע אותו על כל העניין הזה. זה לא אני, וחבל", אמר. בתשובה לשאלה האם הוא הנהג שהוציא את ההקלטות ענה ש"לא. לא. חזר אלי העורך דין הוא מוציא לו מכתב. מה אתם הולכים אחרי איזה אידיוט אחד, אחרי הצל הזה, לא הבנתי. אני לא יודע למה הוא תפס אותי אבל בסדר אני אתבע אותו. זאת תמונה שלי. נראה לי היא ישנה. שלחו לי את זה. אני לא הנהג של יאיר נתניהו. אני עובד במקום אחר. אני לא רוצה להתעסק בזה. למה אתם מתעסקים בזה? עבדתי באבטחת שרים בעבר ואסור לי לדבר על זה. אני לא ממשיך את השיחה הזאת".



בשיחה עם "הצל" סיפר כי "התמונה והשם הגיעו אליי כשעה בערך לאחר פרסום הסיפור הזה על ידי מקורב מאוד מאוד לסיפור. אני בחרתי לשתף לא מאהבת נתניהו, אלא מכעס. כעס על התקשורת שלא בוחלת באמצעים מלוכלכים כדי לעשות שיימינג למשפחת נתניהו בלי טיפה של רחמים. יאיר הוא לא נבחר ציבור. הוא מתנהג ומדבר כמו כל בן גילו, כמו כל גבר. אז מספיק עם ההיתממות הזאת. הנהג שהקליט את השיחה הוא היה איש סוד ואיש שירות הביטחון שהקליט כל מה שקורה ברכבו בצורה לא חוקית ומכר את ההקלטות עבור בצע כסף. לכו תדעו איזה עוד שיחות יש שם מוקלטות ולמי הוא ימכור אותן. אני יודע שהוא חוקר פרטי. ומה שמצחיק אותי שאנשים אומרים שאני עשיתי לו שיימינג".