רוני מאנה, מקורב לשעבר של הזוג נתניהו, לא השתכנע מהתנצלותו המסויגת של ראש הממשלה אמש על הדברים שאמר בנו יאיר, ותקף היום (רביעי) את התנהלותו בראיון לתכנית של משעל, רפאל ועובדיה ברדיו 103FM. "אני מצטער מאוד בשביל ראש הממשלה שהוא הפך את סיפורו של יאיר לעניין ציבורי במקום להתנצל. שמעתי תגובות איומות ונוראות על הדברים שאמר בנו, אך תגובתו הראשונה של ראש הממשלה הייתה שמדובר בניסיון נוסף להפיל את 'הליכוד', רק אתמול הוא החליט לתקן את תגובתו. היה עליהם להודיע שהם לוקחים לילד את האבטחה".





עוד הוסיף: "כשראיתי את ההקלטות כאב לי על יאיר נתניהו. אני מאוד מקווה שאמא שלו יושבת ובוכה. זה לא אותו יאיר שאני הכרתי וזה לא היה סגנון הדיבור שלו בתקופתי. הבעיה עם יאיר שהוא החל להכיר את רומן, שהוא יחצ"ן לשעבר אשר לקח אותו תחת חסותו". על דבריו של ראש הממשלה שטען כי חינך את בניו לכבד נשים, טען מאנה ש"אני לא מסכים עם דבריו מכיוון שהוא ואשתו לא אוהבים אנשים. אני יכול לתת לכם רשימה של אנשים שנתנו את הנשמה בשביל הזוג נתניהו, ביניהם ליליאן פרץ, שירה רבן ועוד. הילד ראה את ההתעללות ולמד, כשמכניסים אדם לתוך כלוב עם כלב למשך תקופה ארוכה הוא ייצא ממנו נובח".



כשנשאל מה מניע אותו לדבר נגד משפחת נתניהו אמר כי "אני הגעתי משם ורואה כיום את השקרים שהם מוסרים לציבור ואני לא יכול לסבול את זה. אין לי משהו אישי נגד הזוג נתניהו, אני רק חלק מאותם 500 אנשים שלא זכו להכרת התודה ממשפחת נתניהו ואחד מהאנשים שהזוג מתנקם בו לאחר שדיבר כנגדם". לסיום התייחס רוני מאנה לנתן אשל וציין: "ביבי בירך את נתן אשל, המטריד מינית, אז איך אפשר לצפות שהבן שלו לא ידבר בזלזול כלפי נשים?".



עריכה ב-103FM: איתמר זיגלמן