איש הטלוויזיה וחבר הוועד האולימפי הבינלאומי אלכס גלעדי הגיש הבוקר (רביעי) תביעת לשון הרע נגד עיתונאית ערוץ עשר אושרת קוטלר ונגד עיתונאית הארץ נרי ליבנה, שטענו בתקשורת כי הטריד אותן מינית. את כתב התביעה על סך שני מיליון שקלים ,הגישו בשם גלעדי עורכי הדין אמיר טיטונוביץ׳ ואפרת אזולאי.

בכתב התביעה טוענים עורכי-דינו של גלעדי, כי במודע או שלא במודע, חברו קוטלר וליבנה יחדיו, ו"בכוחות משותפים" הפכו את חייו של גלעדי מן הקצה אל הקצה והסבו לו נזקים כבדים, חלקם בלתי ניתנים לתיקון.

עוד נטען בתביעה, כי "את אלה עשו קוטלר וליבנה, ככל הנראה, על-מנת "לתפוס טרמפ" על פרויקט Me Too, לטובתן האישית, וכי לגלעדי לא נותר אלא לקוות, שהמציאות המדומה, אודותיה הן פרסמו, לא הפכה במוחותיהן (ובציבור) למציאות של ממש".

כזכור, קוטלר חשפה בתחילת חודש נובמבר במהלך שידור המהדורה בערוץ בו היא משדרת, כי גלעדי הציע לה הצעה מגונה לפני כ-25 שנה. "הייתי בחורה צעירה שהגיעה לחדשות 2 בשנת 1994. על הפרק עמדה הצעה להגיש את תוכנית הבוקר", סיפרה קוטלר, "אלכס גלעדי הוא מנכ"ל קשת ומקבל אותי לראיון. הראיון עובר בהצלחה ואז אני מקבלת טלפון כמה שעות אח"כ והוא מזמין אותי לארוחת ערב. כשאני מנסה להתחמק ואומרת לו שאולי צהריים דווקא, הוא אומר לי: 'לא לא, ארוחת ערב. וגם תפני את הערב', ואז אני אומרת לו: 'מר גלעדי, זה מאוד מחמיא לי אבל אתה יודע שאני נשואה'".
 
אחרי קוטלר, גם עיתונאית הארץ סיפרה על הטרדה מינית שעברה על ידי גלעדי כשהגיעה לביתו לפגישת עבודה. "הוא הושיב אותי על ספה מול קיר מרובה מסכים, אמר שהוא הולך 'להתרענן' ועלה אל הקומה השנייה בגרם המדרגות המפותל עם מעקה הברונזה. מתחת לחלוק הוא לבש חולצה מכופתרת עד הצוואר וגופייה לבנה. משום מה החליט לפרוש לפתע את שולי החלוק, חשף את עצמו בפני ואמר לי 'דברי אליו'". בעקבות העדויות נגדו, גלעדי השהה את עצמו לאחר מספר ימים מתפקידו בקשת.