פוסטים שהעלה קצין משטרה בכיר בדרגת רפ"ק, המכהן כמפקד יחידת הסייבר של מחוז חוף במשטרה, בגנותם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושרים בממשלה , הובילה לפתיחה בהליך משמעתי נגדו. כך עולה בבדיקה שערך היום (רביעי) מעריב בעקבות פרסום שעלה בגלי צה"ל. בשעות הבוקר נדהמו גורמים שונים לגלות כי מפקד יחידת הסייבר של מחוז חוף העלה בחשבון הפייסבוק הפרטי שלו קטעים מהתוכנית "ארץ נהדרת" שמהווים לכאורה גינוי לראש הממשלה ושרים נבחרים וכן קריקטורות שונות נגד נתניהו.
בעקבות חשיפת הפוסט מיהר הקצין הבכיר להסירו מחשבון הפייסבוק הפרטי שלו אולם במשטרה החליטו לבחון את הפוסטים שהעלה הקצין הבכיר הגם שנעשו בחשבון הפייסבוק הפרטי שלו ולא בפייסבוק המשטרתי , מבחינה משמעתית ורק לאחר מכן יוחלט כיצד לנהוג בעניינו.
מהמשטרה נמסר בתגובה: "יודגש כי הפרסומים הפרטיים הינם בחשבון הפייסבוק הפרטי של השוטר ואינם מייצגים את עמדת משטרת ישראל ביחס לנושא או לנושאים אחרים. מבירור שנערך עם השוטר עם היוודע תוכן הפרסומים, התברר כי השוטר הפיק את הלקח הנדרש והפרסומים (הפוסטים) הוסרו לאלתר. יודגש כי מצופה מכל שוטר באשר הוא להתבטא ברשתות החברתיות באחריות ובממלכתיות , ובהתאם לרוח זו - תוכן הפרסומים יבדק וייבחן ברמה המשמעתית".