שנה אחרי הטבח המזעזע במגדל: בית המשפט שחרר היום (רביעי) ממאסר את אחיו של נדב סלע, שרצח את אשתו, שני ילדיו ובן השכנים, לאחר שזה איים על משפחתה של גיסתו המנוחה. רוית סבג, אמה של דור שנרצחה במגדל, סיפרה הערב ב"החדשות" כי המפגשים עם הרוצח לא קלים עבורה. "הפגישה איתו מפרקת אותנו לגורמים בכל פעם מחדש, קשה לראות את הפרצוף שלו כי זה מחזיר אותנו לרגעים ההם", הסבירה, "איבדנו את הדבר היקר לנו ביותר, ואנחנו מתמודדים כל יום מחדש עם הגעגועים, הכאב והדמעות. וזה לא קל".
עד היום למעשה אף אחד לא יודע מה הסיבה לרצח
"הוא אמר שהוא חתול, הוא אמר הרבה דברים. הוא טען שהוא לא שפוי, אבל אני לא נותנת לו לעבוד עלינו".

סבג סיפרה כי "השופטים ראו את תמונות הזוועה מהזירה, יהיה משפט צדק והוא יקבל ארבעה מאסרי עולם על הרצח, ועוד מאסר ארוך על ניסיון רצח". היא התייחסה למעצר של אחיו של הרוצח. "אני לא מבינה מה אחיו רוצה", הסבירה, "אנחנו העלנו פוסט על כך שתמיכת המשפחה ברוצח, בדיון שהתקיים ביום ראשון השאירה אותנו בהלם". היא הוסיפה: "איך אפשר לתמוך במי שרצח את הנכדים ואת הכלה שלך?". 
אמה של הנרצחת ציינה כי "אמו של הרוצח החליטה לעשות לייק לכל אחת מהתגובות הקשות שקיבלנו בפייסבוק. אני לא מבינה אותה,  איך את יכולה לתמוך למי שרצח את הנכדים שלך?". היא הסבירה כי היא "חוששת מאחיו של הרוצח. אם אח שלו רצח את הילדים שלו, אז הוא לא יכול לפגוע בנו?". היא סיכמה את דבריה ואמרה: "אני חוששת לחיי ולחיי הבנות שלי, לא רוצה להסתכל מאחורי הגב שלי בכל מקום שאני אלך בו".