ההקלטות של יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, בהם אמר לבנו של טייקון הגז קובי מימון כי אביו סידר לאיש העסקים עסקה של "20 מיליארד דולר", הספיקו לעורר סערה תקשורתית. תוך פחות מיממה תמלילי דבריו של יאיר נתניהו הפכו לשיר. הזמר והיוצר טל לוי, שהלחין את המילים מההקלטה, סיפר היום (רביעי) בתוכניתם של בן כספית ופרופ' אריה אלדד ב-103FM על יצירתו.
"כמו בעבר שעבדתי עם יוצרים כמו א. אולמרט, מ.רגב, ביבי ונוני, תמלילים של כל אלה עשיתי כבר ואני רושם אותם באקו"ם כאחראים על המילים, כי במילים אני לא נוגע", סיפר לוי. "אנחנו עובדים בכל מיני שיטות. לפעמים לי יש את ההשראה ואני כותב לחן והוא תופר את המילים, במקרה הזה פיו הפיק מרגליות ואני הלחנתי. קשה לא להתחבר לזה כמובן במישור הרומנטי".

 
לוי סיפר כי הלחין את דבריו של נתניהו למימון תוך יממה בלבד. "העלתי את זה אתמול בערב תוך יממה. אני לא באתי עם המוזיקה, המילים גילו לי את המוזיקה, כמו שקורה כשאתה מלחין ורואה מילים והן מגלות לך את המוזיקה". אריה אלדד שאל את לוי מתי ילחין את "לא יהיה כלום כי לא היה כלום", המשפט שבאמצעותו מגיב ראש הממשלה בנימין נתניהו בהתייחסו לחקירותיו. "עם כל הכבוד יש לי חומרים מקוריים שאני עובד עליהם מאוד קשה, הרבה יותר קשה מכל שירי התמלילים שלי. בכל העניין הזה של תיק 1000, 2000, יש שם אלבום או מחזמר או אופרת רוק. אני לא יודע אם יהיה לי זמן להכל", ענה לוי.