דוברות המשטרה (מרחב איילון) חשד: פגע וברח מזירת התאונה לא לפני שגנב את הטלפון הסלולארי של הקורבן



המשטרה עצרה היום (חמישי) תושב אשדוד בן 25 בחשד שפגע ברוכב אופניים, גנב את המכשיר הסלולרי של הקרבן ונמלט מהמקום. האירוע התרחש היום לפנות בוקר, כאשר התקבל דיווח על תאונת פגע וברח בשדרות משה דיין בחולון.



שוטר מהיחידה המרכזית של אגף התנועה במרחב איילון אשר הגיע למקום במהירות החל בתחקור חבריו של הקרבן. מבירור ראשוני עלה כי רכב אשר הגיע למקום נכנס על פי החשד לצומת באור אדום ופגע ברוכב אופניים שחצה את הצומת. הנהג ירד מהרכב, הבחין במכשיר הסלולרי של הקרבן, לקח אותו מהזירה ונמלט מהמקום.



במקביל התקבלה תלונה בתחנת משטרה אחרת נגד החשוד בגין תקיפת רעייתו והוא נעצר. במהלך החקירה נגדו התברר באמצעות שוטר התנועה שהיה בזירת התאונה כי הטלפון הסלולרי שברשות החשוד הנו גנוב מזירת התאונה שבחולון. בנוסף, התברר כי אישתו של החשוד היתה עימו ברכב בזמן התאונה, אך לא דיווחה עליה לחוקרים כשהגישה את התלונה.



האישה בת ה-24, גם היא מאשדוד, עוכבה לחקירה בגין אי דיווח על תאונת הדרכים בה היתה מעורבת עם בעלה. החשוד כאמור נעצר ומעצרו הוארך לפני זמן קצר בבית משפט השלום בראשון לציון בחמישה ימים בגין תקיפת אישתו. ובמקביל ייחקר באגף התנועה במחוז ת"א בגין התאונה וגנבת הסלולרי מהקרבן.