בגיר וקטין תושבי אופקים ושתי קטינות תושבות שדרות ששימשו כנערות פיתיון, עומדים מאחורי עוקץ ושוד מזוין שאירע בראשית דצמבר בגן יבנה בשיטה המכונה במשטרה "כיפה אדומה". אודות לחקירה של חוקרי תחנת קריית מלאכי במרחב לכיש הצליחו החוקרים להתחקות אחר עקבותיהם של המעורבים, ותוך כדי איסוף ממצאים ועדויות התגבשה תשתית חקירה שהספיקה להגשת כתב אישום כנגד הבגיר בשלב זה.



בראשית מרץ התקשר צעיר תושב המרכז למשטרה וסיפר כי נפל קורבן לשוד כפול במסגרת עוקץ שתוכנן ככל הנראה בקפידה. בעדותו בפני החוקרים סיפר המתלונן כי אחרי שצ'וטט באתר "טוטל צ'אט" באינטרנט, החליט להתקשר למספר טלפון שהוצג במודעה שהבטיחה שירותי מין על ידי שתי צעירות. לדבריו, על פי הנחייתן של הקטינות נקבעה הפגישה בגן יבנה שם נכנסו לרכבו, ביקשו וקיבלו לידיהן את 500 השקלים שהתחייב עבורן, כשהוא מצפה מהן לספק עבורו שירותי מין. אלא, שבדיעבד הסתבר כי לקטינות היה תכנון אחר והן לרגע לא סברו שיצטרכו להעניק שירותי מין.



אחת הקטינות בעודה ברכבו של המתלונן עשתה שיחת טלפון קצרה ותוך זמן קצר הגיעו לאזור הרכב הבגיר אביטן ואיתו קטין נוסף. השניים התדפקו על חלון הרכב וביקשו מהמתלונן לכאורה סיגריה. כשהוא מפנה את תשומת ליבו כדי למלא אחר מבוקשם, התיזו הנאשם והקטין גז פלפל לעברו של המתלונן ודרשו ממנו את ארנקו שהכיל 20 ש"ח במזומן, יתרת הכסף עמו הצטייד למפגש. מיד לאחר מכן זינקו הקטינות מרכבו , הצטרפו אל הבגיר והקטין ונמלטו יחד מהמקום.



בעקבות תלונתו הצליחו החוקרים להתחקות אחר מכשיר הטלפון ששימש את הקטינה בדרך למפגש איתו ובעליו של המכשיר נעצר לחקירה. בחקירתן סיפרו הקטינות כי אין מדובר במקרה יחיד וכי שימשו פיתיון במספר מקרים נוספים, אולם הן לא יכלו לנדב מידע אודות הקרבנות. גם החוקרים לא הצליחו להגיע אל קורבנות נוספים כדי לגבות מהם עדות ולכן כתב האישום שוטח את פרטי האירוע האחרון בלבד.