חוקרי משטרת נתניה מנהלים חקירה בחשד לגרימת מותו של קשיש בן 86 שלא כדין, על ידי רעייתו בת ה-70 ובנו בן ה-46. השניים נעצרו אתמול על ידי חוקרי המשטרה ומעצרם הוארך אמש בבית משפט השלום בנתניה, כאשר במסגרת זו הרעייה תישאר במעצר עד מחר, בעוד הבן צפוי להשתחרר לביתו ביום שלישי. 



בלילה שבין שישי לשבת התקבל במוקד 100 של המשטרה בנתניה דיווח אודות מקרה מוות של קשיש בדירתו, ברחוב ראשון לציון בעיר. שוטרים שהגיעו למקום פתחו בבדיקה לבירור נסיבות האירוע, ובמהלכה עלה חשד כי מותו של הקשיש נקבע שלא כדין, ולא באורח טבעי.



במשטרה מציינים כי ממצאים שנאספו בזירה ופרטים שעלו שעלו במהלך גביית העדויות עוררו את חשדם של חוקרי המשטרה, לפיו מעורבים רעייתו של הקשיש ובנו בגרימת מותו. בו במקום הוחלט לבצע את מעצרם. השניים, כאמור, הובאו לחקירה בתחנת המשטרה בנתניה בחשד לגרימת מותו של המנוח. החקירה בראשיתה.



הפרסום על מעצרם מתרחש מספר שעות בלבד לאחר שאותרה גופתו של גבר בן 60 בדירה ברחוב ז'בוטינסקי בטירת הכרמל. המשטרה הגיעה למקום לאחר דיווח על צעקות שנשמעו מדירה בקומה רביעית בבניין המגורים המדובר. הגבר אותר עם דקירות בפלג גופו העליון, וצוות מד"א קבע את מותו במקום. בת זוגו עוכבה בחשד לביצוע המעשה.