בר סעדון, שודד ה'טודו בום', דיבר עם ברהנו טגניה בשיחה מהכלא על השוד, בדברים שפורסמו הערב (ראשון) ב"החדשות": "הגענו למצב שאנחנו הרגשנו באיזשהו בור. אנחנו לא מצליחים לשלם את החשבונות וכל אחד בדרך שלו חשב על רעיון. אני הלכתי למקום הזה כי הרגשתי קצת כלוא". על האפשרות שבת זוגו תעבוד כחשפנית אמר: "היא אמרה את זה בתור סוג של כאילו 'אם אתה הולך למקום הזה אני אלך למקום הזה' כי היא ידעה מראש שאני לא אתן לה ללכת למקום הזה".
 
בעוד שבני הזוג משדרים אהבה והגנה אחד על השני דווקא בין האמהות הולך ופורץ סכסוך חריף והן הגישו תלונה הדדית על הסגת גבול ועל אלימות. עינת בן סעדון, אמא של בר, אמרה: "בר הסתבך בגלל יובל ויש לי הוכחות. שבית המשפט יבין שמדובר בבחור טוב, בחור יוצא יחידה לוחמת של צנחנים עם תעודות הצטיינות". 
"אמא - מתפקידה להגן על הבן שלה והיא לא מוכנה לקבל את זה שעשיתי את הדברים בכוחות עצמי", אמר בר והוסיף "אני מבין שאני הולך לשבת שנים ארוכות בכלא. אני מאמין שאני אעשה פה איזו דרך, אני מבין את הטעויות שלי". "אני מתנצל ואני מבין את החומרה של העבירות שלי", הוסיף.

לפני מספר חודשים יובל מוצפי (19) ובן זוגה, בר בן סעדון (26), שניהם מראשון לציון, הואשמו בבית המשפט המחוזי בתל אביב בביצוע כמה מקרים של מעשי שוד וניסיונות לביצוע שוד בנקים וסניפי דואר באזור המרכז והשפלה. על פי כתב האישום, מוצפי הגיעה לבנקים כדי לאסוף עבורם מודיעין, צילמה את מבנה דלפק הכספרים או שתיארה אותו במסרונים לבן סעדון ובדקה את שעות הפתיחה של הבנקים. 

עוד בטרם מלאו לה 18, עזבה מוצפי את בית הוריה ועברה לגור עם בן סעדון. לפי כתב האישום, השניים צרכו יחד קוקאין בעשרות אלפי שקלים בחודש וביצעו כאמור מעשי שוד שזיכו אותם בכינוי "בוני וקלייד של ראשון לציון" ובתואר "שודדי הטודו בום", זאת מכיוון שנהגו אחרי מקרי שוד לשלוח אחד לשני מסרונים בסגנון "בדרך הביתה, טודו בום".