תאונת דרכים קשה אירעה היום (שלישי) בכביש 40 סמוך לכלא נפחא שבדרום, לאחר ששני רכבים, בהם רכב צבאי, וגמל היו מעורבים באירוע. כוחות הרפואה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו של נער בן 13. מהזירה פונו בנוסף ארבעה פצועים בהם אשה בת 40 במצב קשה עם חבלות ראש וגבר בן 40 במצב בינוני. שניהם מפונים במסוק צבאי שהוזנק למקום. בנוסף אליהם פונו באמבולנסים שני ילדים בני 9 ו-14 במצב בינוני. כל הפצועים פונו לבית החולים סורוקה.



מדובר צה"ל נמסר כי "בתאונת הדרכים שאירעה בכביש 40 סמוך לכלא נפחא היה מעורב גם רכב צבאי אשר התהפך. באירוע נפצעו ארבעה חיילים באורח קל והם פונו באופן רכוב לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. המשטרה הצבאית צפויה לקחת חלק בחקירת התאונה".



תאונת הדרכים סמוך לכלא נפחא. צילום: דוברות כבאות דרום



פרמדיק מד"א נתנאל דחבש שהגיע לזירה סיפר כי "כשהגענו למקום המראה היה קשה, ראינו על הכביש גמל ובסמוך רכב פרטי מעוך לחלוטין ככל הנראה לאחר שהתהפך מספר פעמים. חילצנו מהרכב חמישה נוסעים, נער כבן 13 היה עם פגיעה רב מערכתית, הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רפואיות בסיוע כוח רפואה של צה"ל נאלצנו לקבוע את מותו במקום. אשה כבת 40 שהייתה בהכרה מעורפלת וסבלה מחבלת ראש קיבלה טיפול רפואי שכלל הרדמה והנשמה. טיפלנו בנוסף בגבר כבן 40 במצב בינוני עם חבלת ראש ובשני ילדים בני 9 ו- 14 במצב בינוני שסבלו מחבלות. לאחר טיפול ראשוני הם פונו לבית חולים".

רשף יובל קלמנוביץ מפקד צוות הכבאים שהגיע למקום סיפר כי "כאשר הגענו ראינו שמדובר בזירה קשה כשהמרחק בין כלי הרכב הוא כ-500 מטר וישנם מספר רב של פצועים עם מעורבות גמל, הזירה הפכה קשה יותר כשראינו שיש מעורבות של ילדים ובני נוער. סייענו בפינוי הפצועים וביצענו סריקות בכל האזור בכדי לשלול פצועים נוספים שאולי עפו מכליי הרכב. אנו עדיין במקום בכדי לספק תאורה לשאר כוחות ההצלה ועד לסיום הפעולות".