מנגנוני הביטחון הפלסטינים הסגירו הערב (שלישי) את אבי הצעירה בת ה-19 שחשוד כי ניסה לרצוח אותה אתמול בדקירות סכין בעיר ג'נין שם היא לומדת. לאחר שהוסגר נחקר האב בחשד לניסיון רצח וגם אשתו נעצרה בחשד לקשירת קשר לביצוע הפשע. במקביל לכך הועברה הצעירה למרכז הרפואי "העמק" כשהיא במצב קשה אך יציב. 



פרופ' דורון קופלמן, מנהל מחלקה כירורגית ב' במרכז הרפואי סיפר: "בשעות הבוקר קיבלנו פנייה מבית החולים בג'נין לקבל אלינו בחורה צעירה שנפצעה אתמול בשעות אחר הצוהריים מדקירות רבות בעיקר בבית החזה ובבטן. היא עברה שם החייאה וניתוח חירום מאוד דרמטי ולמעשה הצילו שם את חייה, המצב שלה היה קריטי והיא קיבלה 15 מנות דם", סיפר פרופ' קולמן והמשיך כי "בבוקר מצבה התייצב והם ביקשו להעביר אותה אלינו. אנחנו לקראת סוף ההערכה, נראה שהיא יציבה כרגע אך עדיין מצבה קשה. באופן טבעי אחרי החייאה כזאת, ניתוח כזה, 15מנות דם המצב עדיין קשה אך יש סיכוי לא רע שתתייצב. היא תעבור מכאן יחידה לטיפול נמרץ נשימתי ואם הכל יהיה בסדר משם היא תעבור למחלקה הכירורגית". 

כזכור, הסטודנטית, מאחד הכפרים הערביים בצפון הארץ, נפצעה באורח קשה לאחר שנדקרה בסמוך למעונות הסטודנטים של האוניברסיטה הערבית-אמריקנית, בה היא לומדת, בג'נין. פרמדיקים של הסהר האדום הפלסטיני טיפלו בה והעבירו אותה לטיפול בבית החולים "אלראזי" שבעיר, שם כאמור הצילו את חייה והעבירו אותה למרכז הרפואי "העמק".