משטרת ירושלים עצרה הלילה (שלישי) את העבריין איציק בר מוחא בחשד למעורבות ברצח של סימו מלכה ובניסיון הרצח של יוסי מלכה באולם אירועים בבאר שבע. עורכת דינו של בר מוחא, עו"ד נעמה אלחדד, אמרה כי "החומרה כאן באה לידי ביטוי ברדיפה האישית של ימ״ר ירושלים שמשכו אליהם את שני התיקים האלה, כשהיחידה החוקרת היא ימ״ר תל אביב. הם הצהירו שהאירועים האלה ידועים להם מעד המדינה כבר ב-31 באוקטובר וכל הזמן הזה הם היו בחקירה סמויה וכרגע באורח פלא החליטו לצאת. אנחנו מתכוונים להילחם בכל הכוח בדבר הזה. עד לעליון נגיע לגבי הסוגיה העקרונית הזו".



איציק בר מוחא, ראש ארגון הפשיעה "הכנופייה הירושלמית", הואשם בספטמבר בבית המשפט המחוזי בבירה בביצוע עבירות של כניסה למקום מגורים בכוונה לבצע פשע והחזקת מכשירי פריצה. הוא נעצר על ידי המשטרה בחשד שקשר קשר לפגוע באחד מיריביו. אולם, כתב האישום שהגישה לבסוף הפרקליטות לא כלל עבירות הקשורות בכך. יחד עם בר מוחא הואשמו יעקב (קובי) לוי ועומר עליאן.


בר מוחא השתחרר בפברואר האחרון מהכלא, אחרי שריצה עונש של 13 שנות מאסר בגין עבירות של סחיטה באיומים. הוא הורשע בשעתו בפרשת הבנק למסחר, והיה בין האחראים הישירים לנפילתו של הבנק, שעה שהוביל את עופר מקסימוב, אחיה של אתי אלון, לדירת הימורים בה הפסיד עשרות מיליוני שקלים. מאוחר יותר, בר מוחא וחברי כנופיית ירושלים חטפו את מקסימוב וגבו ממנו סכומי עתק, אותם גנב באמצעות אחותו שהורשעה בגנבת 250 מיליון שקלים מלקוחות הבנק.