מוחמד מסארווה בן ה-25, נשוי ואב לשניים ומקורב לעד מדינה שהעיד לאחרונה נגד ארגוני פשיעה, נרצח הערב (רביעי) בטייבה. סמוך ל-19:30 התקבל דיווח על יריות שנשמעו במרכז מסחרי בעיר, אשר בעקבותיו הגיעו למקום צוותי מד"א, אשר מצאו את הצעיר, כשהוא מוטל על המדרכה עם פצעי ירי רבים על גופו.



לאחר טיפול ממושך נאלצו פרמדיקים לקבוע את מותו. כוחות משטרה מתחנת טייבה וממרחב מרכז, שהגיעו לזירה, איתרו קרוב ל-20 תרמילים שהיו פזורים בקרבת גופתו.



מבירור ראשוני עלה כי בעת שיצא מהמרכז המסחרי נפתח לעברו ירי ממושך שגרם למותו. החקירה מתנהלת, במשטרה פתחו בסריקות נרחבות בניסיון לאתר את החשודים, כאשר בשלב זה עדיין אין עצורים בפרשה.



כזכור, רק אתמול נחשף כי רון נחום בן ה-53 מרמת גן נעצר בחשד לרצח של ארטיום ווילוב בן ה-37, שגופתו אותרה ב-31 בדצמבר מתחת לערימות הפסולת באתר חירייה בצמוד לפארק אריאל שרון.



על פי הידוע, בילו נחום ווויילוב במסיבת היום הולדתו של האחרון, בה שתו לשוכרה ובשלב מסוים פנו לביתו של החשוד ברמת גן, שם על פי החשד בוצע הרצח עוד ביום הולדתו של הנרצח.



עוד עלה, כי החשוד אסף את גופתו של הנרצח והשליך אותה בנסיבות שעדיין נחקרות באתר המזבלה בחירייה, ככל הנראה, בכוונה שאיש לא ימצא אותו, והיא תבלע בתוך ערימות הפסולת. אלא, ש-12 יום לאחר מכן, תוך כדי פעולות למיון הפסולת אותרה הגופה כשהיא במצב של ריקבון מתקדם. צוותי מד"א וחוקרי המשטרה שהגיעו למקום איתרו פגיעות חודרניות שהעלו בשלב הראשוני חשד לרצח.