המשטרה הצליחה לשחרר את המאבטח שנחטף בשבוע שעבר באזור התעשייה באזור, כך הותר היום (שישי) לפרסום. בית המשפט התיר לפרסום חלק מפרטי הפרשה, ובהם מעצרם של מספר מעורבים החשודים בחטיפת הקורבן וכל זאת במסגרת סכסוך בין שתי משפחות על רקע חובות כספיים. הלילה הצליחו חוקרי המשטרה להתחקות אחר מקום הימצאו של החטוף באמצעות שימוש באמצעים טכנולוגיים, והוא חולץ מידי חוטפיו. במשטרה ביצעו מעצר של חשודים, שחלקם שוחרר בנסיבות של קשיים ראייתיים ועתה נעשים מאמצים לבצע מעצרים נוספים.



כזכור, ביום שישי בשבוע שעבר בשעות הבוקר המוקדמות התקבל דיווח על חשד לחטיפת אדם תחת איומים ותקיפה באזור התעשייה אזור. כוחות גדולים מאוד של משטרה ממרחב ד"ן וימ"ר תל אביב הגיעו לאזור והחלו בסריקות ובניסיונות להתחקות אחר עקבותיהן של הקורבן והמעורבים ובעקבות זאת נרשמה תנועה רבה של ניידות משטרה בבקעת אונו. 

מעדויות שנגבו על ידי גורמים שהיו במקום, דווח על מספר רכבים שהגיעו לאזור התעשייה בנסיבות מחשידות. מתוך הרכבים זינקו מספר חשודים שעטו לעברו של הקורבן ששימש מאבטח במקום, הצליחו להשתלט עליו והכניסו אותו בכוח לתוך אחד הרכבים ומיד לאחר מכן נמלטו בנסיעה פרועה מהמקום. 

במשך שעות ארוכות ולתוך הלילה פעלו שוטרי ובלשי ימ"ר ת"א ומרחב דן בניסיון לאתר את החטוף שנשקפה סכנה לחייו. כבר בראשית החקירה עלה החשד לפיו מדובר בחטיפה על רקע סכסוך כספי מה שהוביל את בלשי המשטרה לקצה חוט בפרשה.