אמש יצאו מפגינים בודדים למחות מול בית הכנסת בו התפלל היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. ההחלטה למחות מול בית הכנסת במהלך השבת עוררה סערה וביקורת ציבורית גדולה. אינה שובל, שהפגינה אמש  מול בית הכנסת הדפה הבוקר (ראשון) ב-103FM את הטענות נגדה: "השופטת קבעה שלאזרחים יש את הזכות להפגין היכן שהם רוצים. קיבלנו אישור מהמשטרה ויצאנו להפגין על המדרכה, מדובר במקום ציבורי. באנו כקבוצה של 8-10 אנשים וחיכינו בשקט שהשבת תצא סמוך לבית הכנסת. כשהשבת יצאה הדלקנו נרות ואמרנו את ברכת ההבדלה בשקט. מנדלבליט עבר בריצה ונכנס לבית הכנסת כך שלא הספקתי לצלם אותו". 

לדבריה, "לא נכנסו לבית הכנסת, לא עמדנו בכניסה ולא הפרענו לאיש. יצאנו להפגין כי הרגשנו שבהפגנות ברוטשילד קוראים לשלוח את ביבי הביתה וזה לא מספיק. יש לשבת לאביחי מנדלבליט על הווריד, הוא זה שאחראי והוא זה שנותן את ההוראה הסופית. לא ייתכן שנתניהו לא היה מודע לנושא הצוללות. אם מולכו, שמרון וגנור מושחתים, לא ייתכן שהוא לא ידע על הדברים".



על הטענות שהם הפריעו ליועץ המשפטי לממשלה לתפילת צאת השבת השיבה: "לא כך היה, גם אנחנו עשינו הבלדה, הבדלנו בין חושך לאור, בין דמוקרטיה לדיקטטורה. היינו חבורה של אנשים שעמדה בשקט על המדרכה. לאחר שהסתיימה התפילה המתפללים יצאו מבית הכנסת והחלו לצעוק עלינו כמו מטורפים. זה לא עניין פוליטי, כולנו מרגישים שגנבו לנו את המדינה. בכל מקום שיש אדם מושחת הוא מועמד לדין".
עריכה: איתמר זיגלמן