שערורייה מינית בעיר הצפונית: בעקבות דיווח שהתקבל, המשטרה פתחה בחקירה באחד מישובי עמק הירדן בחשד לביצוע עבירות מין (מעשה סדום) בילדה כבת 12 על ידי שני חשודים קטינים, בני 12.5 ו-13.5. בעקבות גיל המעורבים החקירה מתנהלת בליווי חוקר ילדים מטעם משרד הרווחה. אתמול נחקרו השניים ובסיום חקירתם שוחררו בתנאים מגבילים. מהמשטרה נמסר כי חקירת האירוע מתנהלת וצפויים להיחקר מעורבים נוספים.

הילדים החשודים נמצאים תחת רף האחריות הפלילית ובמשטרה עדיין בודקים גם את ההיבט הפלילי במעשים. הילדה הנפגעת מוכרת למוסדות הרווחה וכשהגיעה לקבל עזרה מפקידות סעד שיתפה במעשים שעברה. אלה לא היססו ופנו למשטרה. במקביל, נכנסו לעניין פסיכולוגים וחוקרי ילדים. המעשים שמיוחסים לחשודים חמורים מאוד אך מדובר בשלב ראשון של החקירה.



גורם במשטרה אמר כי מדובר בסיפור קשה בגלל גיל המעורבים ובגלל המעשים שחזרו על עצמם. מקור משטרתי בכיר שמקורב לנושא הוסיף כי הדיווח טופל במהירות והשאיר לא מעט חוקרים המומים אחרי שהתבררו הגילאים של המעורבים ובמיוחד גילה של הקורבן. מצב חריג זה יצר התערבות של עשרות אנשים - החל מגורמי אכיפת החוק ועד לגורמי סעד ורווחה, המשפחות, בתי הספר ועוד.