לאחר יממה של ספקולציות, חיפושים אחרי כרטיסים אובדים וחלומות של הרבה מאוד אנשים, מתברר כי יש בעלים ל-52 מיליון השקלים, והוא כבר הגיע לקחת את הכסף. הבוקר (שני) פורסם לראשונה בתוכניתה של אילה חסון כי הזוכה הגיע ולמפעל הפיס עם הטופס על מנת לאסוף את הפרס. דפנה נעים, סמנכ"לית השיווק והפרסום של מפעל הפיס סיפרה לאילה חסון על רגע הגעתו למפעל הפיס: "הוא הגיע ואנחנו התרגשנו יחד איתו. הוא סיפר לנו שבמוצאי שבת הוא הגיע לביתו, צפה בהגרלת הלוטו החל לרשום את המספרים. הוא סיפר שהוא עבר על הטופס שוב ושוב ורק כשראה את הטבלה השמינית הבין שזכה ולא ידע את נפשו מרוב אושר".
עוד סיפרה: "הוא התרגש מאוד ופחד להגיע בימים האחרונים מרוב לחץ. הוא כלל לא ידע שהוא הזוכה היחיד עד שנכנס לאתר הפיס. מדובר בדבר כלל לא שכיח, זה קורה אחת לכמה שנים ולא ידענו מתי אותו אדם יגיע אלינו, הוא לפתע הופיע בדלתנו והכריז שהוא הזוכה. בדקנו את הטופס שבידיו ולאחר שהפרטים אושרו החל תהליך הליווי החווייתי. מדובר באיש משפחה מאשדוד, גבר צנוע שעבד כל חייו קשה מאוד כשכיר ולדבריו הוא עוד ימשיך לעבוד. אנחנו מנחים שבחודש הראשון לא לבצע שום שינוי דרסטי בחייו והמלצנו לו לקחת לו יועץ שילווה אותו, זה היה בהחלט היה רגע מרגש לחוות עמו את החוויה הזו, זו זכות".
"שמחתי לראות שמדובר באדם שמגיע לו לזכות", ציינה, "מדובר באיש עבודה שהדברים אף פעם לא באו לו בקלות. הוא סיפר על עצמו שהמזל לא תמיד האיר לו פנים וסוף סוף הוא מרגיש שהוא זכה. צילמנו אותו עם המסכה והצ'ק הגדול כשאת הצ'ק האמיתי הוא עתיד לקבל בעוד כשלושה ימים. מתוך 52 מיליון שקלים הוא יזכה ב-32 מיליון שקלים כששארית הכסף יגיע בחזרה למדינה. הדבר הראשון שהוא יעשה עם הכסף יהיה לקנות לעצמו בית למגורים מכיוון שהוא גר עד היום בדירה שכורה".



עריכה: איתמר זיגלמן

"כולם הלכו להפגנה, אז הלכתי למלא טופס"
 

הזוכה סיפר כי מילא את הטופס במוצאי שבת: "היה לי משעמם וכולם היו בהפגנה, אני החלטתי לצאת עם חברים לבילוי בקניון. מסתבר שזו הייתה החלטה גורלית וחכמה, מכיוון שראיתי את הפרסום בדוכן מפעל הפיס על הפרס הגדול בלוטו והחלטתי לנסות את מזלי ולרכוש כרטיס דאבל לוטו לוטומטי". הזוכה הוסיף: "בחצות חזרתי לביתי ובדקתי את הטופס בכל עשרת הטורים. טור ראשון – כלום, טור שני – כלום וכך עד הטור השמיני. בתור השמיני, הרגשתי כמו בהצבעת האו"ם ב-1948 בנושא הקמת המדינה: 3- יש, 6 – יש, 11- יש, 16 – יש, 26 – יש, 34 – יש, המספר הנוסף, 6 – יש. התרגשתי מאוד וצעקתי 'יש! יש! זה הזכיר לי את המילה yes, שאמרו נציגי המדינות שהכירו בהקמתה של מדינת ישראל".



הזוכה הינו שכיר, העובד במשרה מלאה, שמסר כי למרות הזכייה ימשיך לעבוד כרגיל, וסיפר שהתלבט אם לאסוף את הפרס בעוד חודש מאחר ומותרת תקופת איסוף של עד חצי שנה, אך לאחר שלא עצם עין במשך יומיים, החליט להגיע היום. לשאלה מה יעשה עם הכסף ענה כי הוא גר בשכירות, לכן קודם לכל ירכוש דירה ואת שאר הכסף יפקיד לתקופה של חודשיים, כדי שההתרגשות תצטנן ויתייעץ עם מומחים פיננסיים מה לעשות בהמשך.
ממפעל הפיס מוסרים כי במהלך שנת 2017, היו שלוש זכיות בפרס הראשון בלוטו של זוכים מהעיר אשדוד. הזכייה הראשונה לשנת 2018 בפרס הראשון בלוטו, השייכת גם לתושב אשדוד מציבה את אשדוד כעיר המזל אולי גם לשנת 2017-2018.