החיסול של מאור מלול ביום ראשון האחרון בתאילנד לעיני רעייתו, ומעצרו של שני ישראלים בהם אחיו של ברוך בוקל, יריבו של מלול במאבקי השליטה בין כנופיות פשע בנתניה ובאזור השרון, מעסיק מאד את המשטרה שנכנסת לכוננות ובודקת את פני השטח. מחד, לבלשי הימ"ר במחוז מרכז ולמחלק המודיעין ידוע וברור כי בין מאור מלול לבוקל נפתחה חזית בעקבות אותה טעות מצערת וטרגית במהלכה נורה למוות אבי מלול, האח של מאור, בעת שהגיע לבקר את הוריו בכפר יונה. מטווח קצר פתח לעברו רוכב אופנוע בירי וגרם למותו זאת מבלי שלאבי מלול יהיה כל סכסוך או יריבות.
במשטרה גם יודעים כי החיסול הזה הוביל לפעולות נקם מצידו של מאור מלול המנוח ובמקרה אחד לפחות הוא גם הורשע וריצה עונש מאסר אותו סיים לאחרונה לפני שיצא לחופשה עם רעייתו בתאילנד. בכתב האישום שהוגש נגד מלול ונגד רון שבח נטען כי הוא היה מעורב בניסיון החיסול של ברוך בוקל שעה ששבח ירד עם מסיכה על פניו וחמוש באקדח לעברו של ברוך אחרי שמלול התנגש באופנועו במכוון. יריה אחת שפגעה בברכו של בוקל וגרמה לפציעתו ומעצור באקדח הובילו לכך שבוקל הצליח להשתלט על האקדח ולהסיר את המסכה מפניו של שבח שנמלט חזרה לרכב. בוקל ביצע ירי באוויר והמתין עם הנשק במקום מחשש שהשניים יחזרו "להשלים את המלאכה".



באירוע אחר , הוטמן מטען חבלה סמוך לאופנוע השייך לאחיו של בוקל, המטען התפוצץ ובוקל האח נפצע באורח קשה. 
בעוד האחים בוקל מזוהים במשטרה כמקורבים לבן כהן, דמות מוכרת בעולם הפשע באזור תל אביב והמרכז, חברו מלול ושבח למה שמכונה ברחוב העברייני "לקואליציה" עם משפחת זוארץ, משפחה מוכרת בנתניה .
עתה מעריכים במשטרה ייתכנו שני תסריטים שנלקחים בחשבון. "ישנה אפשרות שהחיסול בתאילנד אחרי מרדף רגלי ולעיני עוברים ושבים יביא להפסקת אש בין הצדדים, שכן לאבד שני חברים באותה כנופייה ועוד מאותה משפחה זה מחיר כבד מידי ומתחיל לתת אותותיו הפחד. בהחלט ישנה אפשרות שגורמים שלישיים ייכנסו לזירה הזאת וינסו ליצור סולחה בין שתי הכנופיות מה שיכול לחזק את שני הצדדים כביכול ויגרום לשקט לתקופה מסויימת לפחות". 

"מאידך", אומרים במשטרה, "יכול להיות מצב שבו הנותרים בכנופיה של המנוח יבינו שהם במצוקה ולא מן הנמנע שיחפשו אחריהם והם יפעלו במסגרת מה שמוגדר 'הקם להורגך השכם להורגו' וינסו לפגוע בכנופיה של בוקל. האמת היא שאנחנו במשטרה נערכים בכל המישורים ובכל הכיוונים כי הכל בהחלט אפשרי, גם בבחינת הסלמה ומלחמת דם וגם בבחינת שקט וסולחה".
תאילנד