דבריה של שרת התרבות והספורט מירי רגב בישיבת הממשלה ביום ראשון, עוררו כבר תגובות סוערות רבות, חלקן גם הומוריסטיות. כזכור רגב שיבחה באמצע הישיבה את נתניהו וכינתה אותו "מנהיג גדול שמקבל המון כבוד בעולם". אחד מהלועגים לרגב היה לא אחר מראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, שידוע בתור המתנגד הגדול ביותר לנתניהו. 




ברק צייץ לאחר ישיבת הממשלה ותקף את נתניהו על שלא היסה את רגב: "בפרוטוקולים של ישיבות ממשלות ישראל יש גם רגעים קשים. אך אין מביך יותר ממה שנכנס היום לרקורד מפיה של מירי רגב. אינני מכיר ראש ממשלה (והכרתי את כולם מאז גולדה) שלא היה מהסה את השרה, או לפחות מגחיך אותה. הנכונות להקשיב ברצינות לטקסט כזה - מעידה על המוחנף לא פחות מאשר על המתחנפת". 



אבל סרטון ששותף היום ברשתות החברתיות נותן הצצה לתקופה לא כל כך רחוקה, בה הדברים היו שונים. ברק, אז שר הביטחון בממשלת נתניהו, נראה בסרטון מברך את נתניהו שיושב ליד רעייתו שרה. ברק אומר בין היתר: "ראיתי אותו מקרוב במבחנים הראשונים שלו בקבלת החלטות, גם במצבים עתירי סיכונים, וכבר אז אפשר היה לראות אצל ביבי את הבהירות של המטרה, את הנחישות להגיע אליה בסוף למרות שיהיו קשיים, וברור שיהיו קשיים. לא ניתן להתעלם מכך הממשלה הזאת הביאה תוצאות בשורה רחבה של תחומים". 



פעיל הליכוד משה איפרגן, ששיתף את הסרטון, כתב: "אהוד ברק לעג לשרה מירי רגב שהחמיאה לנתניהו מעל ומעבר, מה שהזכיר לי מישהו שעשה את אותו הדבר באריכות יחסית - משכנע".