רימון הלם הושלך היום (שלישי) במרכז רחוב דיזינגוף הומה האדם סמוך לתחנת המשטרה לב תל אביב. איש לא נפגע ולא נגרם כל נזק. על פי החשד, מהמקום נמלטו שני צעירים רכובים על אופנוע, שככל הנראה, אחד מהם היה זה שהשליך את הרימון. 
 
כוחות משטרה גדולים ממרחב ירקון ומחוז תל אביב הגיעו למקום וסגרו את כביש דיזינגוף לתנועת כלי רכב לשני הכיוונים. חבלן משטרתי וחוקרי המעבדה לזיהוי פלילי של המשטרה פתחו בניתוח הממצאים שנאספו בזירה ושוטרים החלו בסריקות נרחבות בניסיון להתחקות אחר עקבותיהם של משליכי הרימון. בעל פיצוציה באזור בה אירעה התקרית סיפר ל'מעריב אונליין' כי "היה פיצוץ חזק מאוד. אני לא מבין למה זרקו פה רימון אבל אני לא מפחד וממשיך בשגרה".

דני, ממשרד התיווך הממוקם מול תחנת המשטרה סיפר: "ראיתי הבזק ואז פיצוץ עז לשנייה ואז הייתה התקהלות של שוטרים. לא נבהלתי והבנתי שזה רימון הלם ושזה מכוון למשטרה כי זה הושלך מול הניידות".


זריקת רימון הלם לעבר תחנת משטרה בתל אביב. צילום: אבשלום ששוני



צילום: אבשלום ששוני



צילום: אבשלום ששוני


באירוע פלילי נוסף שאירע ברמת גן ביום ראשון האחרון, בוצע ירי אזהרה שהופנה לעברו של גורם מוכר למשטרה, שלאחרונה מסר עדות בפרשת השחיתות בראשון לציון, הנחקרת ביחידה הארצית חקירות הונאה בלהב 433. במשטרה הבהירו כי הירי לא בוצע ישירות לעבר ביתו של אותו אדם, המתגורר בקצה הרחוב, ולכן בשלב הזה, נבדקת האפשרות כי מדובר בירי אזהרה.