מורה כבת 35, תושבת אזור השרון, נעצרה אתמול (רביעי) על ידי שוטרי אחת מתחנות המשטרה במרחב השרון, כחשודה בקיום קשר רומנטי מיני תוך ניצול יחסי מרות עם קטין, בבית הספר שבו לימדה. בימים האחרונים הגיע אל אחת מתחנות המשטרה צעיר כבן 20 וטען בפני החוקרים כי ברצונו לחשוף את הקשר שניהל עם מי שהייתה מורה בבית הספר בו למד, תוך שהיא מנצלת את יחסי המרות ביניהם. הצעיר הציג בפני חוקרי המשטרה ראיות, לכאורה, המבססות טענותיו לקשר בינו לבין המורה והוסיף ופירט על מספר מפגשים אינטימיים שהתקיימו ביניהם לדבריהם במשך תקופה של חודשים ארוכים.

נציין כי מדובר באירועים מלפני כחמש שנים, עת היה הצעיר כבן 15 והמורה כבת 30. בעקבות התלונה פתחה המשטרה בחקירה ואתמול כאמור הגיעה המורה לחקירה באזהרה, בחשד לקיום קשר בעל תוכן מיני עם תלמיד, תוך ניצול יחסי מרות ביניהם. במהלך חקירתה הכחישה המורה כל קשר מיני עם התלמיד. היא אישרה כי אכן בין התלמיד לבינה התנהל קשר רציף אולם זה לדבריה בשל אופיו של המוסד בו לימדה.

עם סיום חקירתה החליטו במשטרה לעצור את המורה ומחר היא תובא לבית משפט השלום בפתח תקווה לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרה. במשטרה העבירו דיווח אודות הפרשה למשרד החינוך .

עו"ד ניבה נקש פרקליטת החשודה מסרה כי "המורה מסרה גרסה מפורטת למשטרה. היא מכחישה לחלוטין את הקשר המיני עם המתלונן. אני מאמינה שבימים הקרובים התמונה תתבהר לאחר שגם גרסתה תתברר. נציין כי הוגשה תלונה על ידי התלמיד שכיום הוא בגיר. לטענתו הוא קיים יחסי מין בהסכמה בתקופה שהיה תלמיד.

עו"ד ניבה נקש. צילום פרטי


"אבהיר כי היא לא שימשה כמורה ישירה שלו. המורה מבחינתה כאמור מכחישה כל קשר מיני עם הבחור, אולם היא לא מכחישה שהיה לה קשר חברי ותקשורת עמוקה עמו וציינה בפני החוקרים כי בשל אופיו של בית הספר ובגלל אופי התלמידים נוצר קשר חברי עמוק בין המורים לתלמידים, המוגדר כקשר הדומה לזה שכמו בן ואם, לדבריה. מרשתי טוענת כי לא בוצעה על ידה שום עבירה פלילית במסגרת הקשר בינה לבין התלמיד. למיטב הבנתי מדובר בבחור צעיר שאולי פיתח כלפיה אובססיה ויתירה מכך אולי אפילו פינטז על דברים שלא התרחשו מעולם".