סערת גידי גוב מסרבת להירגע: מספר שעות לאחר שהזמר והיוצר התנצל על הדברים שאמר בתוכנית הרדיו שלו, הוא הגיב הלילה (חמישי) לפוסט בדף הפייסבוק של "צעירי ישראל ביתנו" וכתב: "מפלגה של פשיסטים, ואתם הצעירים פשוט אבודים, רחמנות עליכם, כמה שטיפת מוח עברתם בילדותכם".



שלושה חברי כנסת מהמפלגה הגיבו לו. ח״כ יוליה מלינובסקי כתבה: "גזענותו של גידי גוב מקוממת. הוא לא הספיק להתנצל ושוב העליב וירק בפניהם של למעלה ממיליון וחצי עולים מברית המועצות. ישראל היא קיבוץ גלויות של עולים חדשים וכל עלייה תרמה ותתרום לפיתוח הארץ. להתנשאות של גוב אין מקום בישראל 2018".



התגובה של גידי גוב. צילום מסך


ח״כ עודד פורר הגיב: ״כבר אי אפשר לעמוד בקצב השטויות שהאיש פולט. מסתבר שכשהגזענות יוצאת מהארון קשה להחזיר אותה. רחמנות עליך, כמה שנאה יש בך לאנשים שהמבטא שלהם שונה משלך עד שהדעת שלך משתבשת ונשלפים מהבוידם עוד הגיגים בניסיון לייצר 'כאילו' עליונות למחשבות שלך אך בפועל מייצגים טפשות ושפל חסר תקדים. גזען״.
יו״ר סיעת ישראל ביתנו, ח״כ רוברט אילטוב: ״אתמול ניהלתי שיחה ממושכת עם מנכ״ל תחנת הרדיו 102FM. מנכ״ל התחנה התנצל בפני גם בשמו של גידי גוב וגם בשם התחנה על אמירותיו הגזעניות של השדר. מכיוון שחשתי שההתנצלות הינה כנה ומכובדת, סוכם בינינו שסיעת ישראל ביתנו תשים את הפרשה מאחוריה. לצערי עקב התבטאותו האחרונה של גידי גוב לפיה ישראל ביתנו היא מפלגה של פשיסטים, אני נוכח לגלות שכל ההתנצלויות וניסיונות הפיוס היו ריקים לחלוטין מתוכן. חבל שגידי גוב מבייש את עברו המפואר ומקעקע את עצמו כאדם חשוך וגזען״.

כזכור, גוב שזעם על החלטת ליברמן להנחות את גל"צ לאסור השמעת שירים או ראיונות עם יהונתן גפן: "אני יודע זה נשמע גזעני, אני אומר משהו מסריח עכשיו ותרדו עליי, לא אכפת לי, אבל. בכל זאת. יהונתן גפן הוא בחור טוב. קשה לי לשמוע מישהו, אני מתנצל על הגסות והבורות והגזענות והמיזוגניות ,עם מבטא רוסי, עולה חדש, שבסופו של דבר, קורא ליהונתן גפן עוכר ישראל". 

מכאן חדשות דווח כי מטעם גידי גוב נמסר: "התגובה שבה מדובר לא נכתבה בידי גידי גוב ולא בידיעתו. מפעיל הדף המסחרי של גידי ראה שהדף תויג בידי ישראל ביתנו וביקש להגיב על כך אישית. מיד כשהתגלה הדבר התגובה נמחקה".

בתוך כך, שר הביטחון אביגדור ליברמן הגיב הבוקר לדברים שכתב אמש אביב גפן, בעקבות הסערה סביב אביו, יהונתן. ליברמן כתב בטוויטר: "טעית, אביב גפן. אינני נלחם בשירים. אני נלחם בשקרים, אני נלחם בהשוואה בין טרוריסטית המנצלת את האיפוק של חיילי וקציני צה"ל, המגינים בחירוף נפש על כולנו, לחנה סנש הגיבורה ואני נלחם בזילות השואה. לתפארת מדינת ישראל".

אביב גפן כתב אתמול בפייסבוק מכתב פתוח לשר הביטחון: "אני בטוח שלא קל לך וליבי איתך, התחלת לרדוף אחרי כבשים אבל גם להם הפסדת", כתב גפן. "כל זמן שאתה שר הבטחון אז הנייה והשירים של אבא יכולים לישון בשקט. כשהסקרים שלך צונחים והפאניקה עולה וכשהאג׳נדה החילונית שלך נופלת בין כסאות חוק המרכולים וכשמעל הכל התדמית המאיימת שלך שעזרה לך לפרוץ בהתחלה לא מחזיקה בעידן הטראמפיזם והפכה את כושר ההרתעה שלך למיושנת רכה ורופסת". 



"משפחתי כוללת שר בטחון אחד, שראה את בטחון ישראל למרחקים ארוכים רק עם עין אחת וניצח את ארצות ערב. הוא נחשב לגיבור בזמן שאתה גיבור רק בדיבורים וכשזה מגיע למעשים אז הדבר היחיד שהצלחת לעשות זה להיות מורשע בהכאת ילד, שזה אגב הדבר הכי קרוב לצל״ש שהגעת. (אין צורך בכפיים מירי). במקום להלחם בהדתה אתה נלחם בשירים, כשבניגוד למפלגות חרדיות שירים לא מרביצים חזרה".