תיק 3000 מסתבך? מסתמן כי ראש הממשלה בנימין נתניהו יעיד או ייחקר בתיק הצוללות, כך דיווח הערב אמנון אברמוביץ' (שישי) ב"החדשות". על פי הדיווח, רה"מ ככל הנראה יעיד עדות פתוחה, שצפויה לקרות בקרוב, ולאחריה ייתכן כי ייחקר באזהרה. עוד דווח, כי יומלץ על הגשת כתבי אישום בפרשה נגד דוד שמרון ואבריאל בר יוסף. עוד נטען ב"החדשות" כי בכוונת המשטרה לפנות ליועמ"ש ולבקש לזמן גם את השר יובל שטייניץ לעדות פתוחה בפרשה.

עם זאת, יש לציין כי נכון לעכשיו ראש הממשלה אינו חשוד בפרשה, החמורה שבחקירות סביבו - ונוגעת להיבטים של ביטחון המדינה. אברמוביץ' אף טען  בהמשך כי "אין ספק, התיק הזה לא ייסגר מבלי שראש הממשלה ייחקר".
 
מטעם נתניהו נמסר בתגובה לדיווח: "פעם אחר פעם מנסים באופן מאולץ לקשור את ראש הממשלה לפרשת הצוללות וכלי השיט, בשעה שמשרד המשפטים הבהיר כבר שהוא אינו חשוד בדבר. שמענו הרבה נבואות במשך הזמן והרבה ספקולציות על 'מה עשוי להיות', אבל דבר אחד ברור: לא יהיה כלום כי לא היה כלום".

לפני כחודש דיבר שר הביטחון לשעבר משה בוגי יעלון בשבתרבות בקיבוץ יגור ואמר כי נתניהו לא נחקר בפרשה מחשש לתוצאות החקירה: "להערכתי לא חוקרים את נתניהו בפרשת הצוללות כי אם יתברר שהוא מעורב זו תהיה פגיעה אנושה בביטחון המדינה וגם כשנצטרך - לא יספקו לנו צוללות. שיתפסו אותו על תיק אלף ואלפיים ורק לא ב-3000".

בליכוד הגיבו אז לדבריו ומסרו: "העובדה שעדותו של בוגי יעלון הוגדרה על ידי גורמים בכירים במשטרה כאוסף של רכילויות לא מונעת ממנו להמשיך לקשקש בנושא באובססיביות כדי לקבל עוד טיפת תשומת לב מהתקשורת. פשוט מביך. ראש הממשלה נתניהו אינו חשוד בפרשת הצוללות, כפי שהבהירו גורמי אכיפת החוק פעם אחר פעם, כולל החודש".