פרץ, רצח בפטיש ונמלט: על פי חקירת המשטרה עולה כי הרצח שבוצע הערב (שבת) ברחוב נחום בנתניה התבצע במהלך שוד שהשתבש. על פי החשד, פורץ הגיע לדירה במטרה לבצע שוד, אך נתקל בבעל הדירה, גבר בן 70, ותקף אותו במכות פטיש עד שהרגו. בת משפחתו של בעל הדירה, בת ה-50, ששמעה צעקות מהדירה הגיעה למקום, שם הפורץ תקף גם אותה, פצע אותה ונמלט.



האישה נפצעה באורח קל עד בינוני ופונתה לבית החולים לניאדו שם היא מטופלת, וחקירת האירוע נמשכת. חובש רפואת חרום במד"א שוהם סבו ופרמדיק מד"א ירדן דהרי סיפרו: "כשהגענו למקום, ראינו באחד החדרים גבר כבן 70 שוכב מחוסר הכרה עם סימני אלימות על גופו, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום, אשה כבת 50 שהייתה בסמוך לדירה התהלכה בהכרה מלאה כשהיא סובלת מחבלות בפלג גופה העליון , הענקנו לה טיפול רפואי ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קל עד בינוני".



באירוע נפרד שאירע במקביל לכך, נכנס רעול פנים חמוש לתחנת דלק בכניסה לכפר שיבלי, ביצע ירי באוויר, שדד מהמקום מאות שקלים ונמלט בריצה. לא היו נפגעים באירוע, שמיד בסיומו הגיעו למקום שוטרי משטרת ישראל, אשר עורכים סריקות לאיתור החשוד. נפתחה חקירה.