מוקדם יותר היום (ראשון) פורסמה באתר "וואלה" הקלטה של שרה נתניהו, כשהיא זועמת וצועקת על יועץ שלה, והרשת החברתית לא נותרה אדישה. ח"כ לשעבר, יגאל גואטה, כתב: "ביבי, אני מתנצל על איך שהתייחסתי אליך עד היום. אחרי הסבל שאתה עובר "לפעמים, בעידנא דריתחא", צריך להעריץ אותך וללמוד ממך שאין סיבה בעולם להיות חמוצים! איזה הוא עשיר - השמח בחלקו".
הקלטת שרה נתניהו. צילום: באדיבות וואלה


אושיית הרשת יותם זמרי צייץ: "פרסום ראשון: אבו מאזן שמע את ההקלטה של שרה נתניהו, התקשר לביבי ואמר 'אחי אני כאן לכל מה שאתה צריך'". גולש אחר כתב: "הייתי מסתלבט על שרה נתניהו אבל אני תקוע עם ה-BA שלי כבר חמש שנים".
גולשת אחרת צייצה: "אנשים שואלים מה הערך העיתונאי של הקלטות שרה נתניהו ואני חושבת שזכותו של הציבור לדעת מי התחילה בארץ את מגפת הכלבת".

לינוי בר גפן יצאה נגד הפרסום: "אחרי שחמלתי כאן שלשום על האישה שתועדה צורחת על שוטר תנועה ואחרי ההאזנה להקלטות שרה נתניהו, שהפתיעו אבל לא זעזעו אותי, כנראה שיש לי אמפתיה בסיסית לנשים קורסות. מבחינתי החשיבות העיתונאית של שני המקרים דומה".
גם קרן נויבך כתבה דברים ברוח דומה: "לא, לא אוהבת את פרסום קלטת הזעם של שרה נתניהו. לא מרגישה עם זה נוח. יש כאן הצצה לא הוגנת לנבכי נפשה של בת אדם. היא נחשפת בפנינו בעת חולשתה מבלי שנתנה לכך הסכמה ומבלי שיש כאן ערך עיתונאי של ממש. אנחנו כבר יודעים שהיא מתעמרת בעובדיה, זה לא תרם לנו כלום חוץ מלענות על יצר המציצנות".

כזכור, מוקדם יותר פורסמה ההקלטה, שם במהלך שיחה בין שרה נתניהו ליועץ שלה היא נוזפת בו בצעקות, תוך שהיא מבהירה לו כי היא "אישה משכילה, פסיכולוגית, BA, MA, זהו!".


"מסע ציד פרוע"


ראש הממשלה הגיב בפייסבוק לפרסום ההקלטה וכתב: "הקלטת הסתר שפורסמה היום בתקשורת היא המשך מסע הצייד הפרוע והאלים שמשתולל נגד משפחתי. מה ״התגלית הגדולה״ שגילו הפעם? קלטת מלפני תשע שנים שאין בה כלום. האם יש אדם שאף פעם לא מתרגז ואומר כמה מילים שלא התכוון אליהן בעידנא דריתחא?".
 
"אבל רק במקרה של משפחתי ושלי זה משודר בראש החדשות והופך כלי ניגוח בניסיון המתמשך להפלת הממשלה בראשותי שלא בקלפי", הוסיף.