כעשרים חשודים בפדופיליה נעצרו אמש ב-12 יישובים ברחבי הארץ. על פי החשד, כולם פנו בהצעות מיניות כשחלקם אף חשפו את גופם העירום בפני ילדה בת 13 לה התחזתה נטלי (שם בדוי) כשוטרת. לאחר שרכשה את אמונם, ושיתפה עמם פעולה, הצליחה להביא מספיק חומרים על מנת להביא למספיק חומרים נגדם.



נטלי סיפרה הבוקר (שני) ב-103FM על התהליך בו היתה: "בנינו פרופיל שקרי של ילדה בת 13 וחצי, בנינו חיים שלמים של ילדה הלומדת בכיתה ח' עם משפחה מתפקדת ונורמטיבית. מדי יום נכנסתי לצ'אט וחיכיתי לפניות של הגולשים ברשת. כמובן שחשפתי בפני כל הפונים אלי את גילי. היו לא מעט אנשים שקראו לי לצאת מהצ'אט בעקבות גילי אך היו גם פניות אחרות, כחצי מהפונים קראו לי לבצע בהם הצעות מגונות ובתמורה אקבל כסף או סמארטפון. מסתבר שפדופיליה אינה תופעת המיעוט כלל וכלל. בדרך כלל שאלו אותי מה אני מחפשת כאן ומהר מאוד היינו עוברים לבצע שיחות וידאו, רוב הגברים היו לבושים ונהגו להתפשט תוך כדי שיחה עמי. לא פעם היו שיחות שהחלו כשגברים עצמם כבר היו כבר ערומים".



"שמחתי מאוד שאני הייתי מאוחרי המחשב ולא ילדה בת 13", הוסיפה: "לא שיתפתי פעולה עם אף אחד מהפדופילים כמובן וכל שהם ראו זה את חצי הפנים שלי. מפעיל הסוכנים היה צמוד אליי לאורך כל ההפעלה והייתי מלווה גם על ידי פסיכולוג. זו הייתה חוויה בכלל לא פשוטה של ארבעה חודשים. כיום אני בת 23 וכשאני חושבת על היום בו יהיו לי ילדים אני מבינה כמה אני מתכוונת לשים לב יותר לפעילות שלהם".



"עד אז אני מנסה להגיע לכל הורה ולהסביר על הסכנות שברשת ולהנחות הורים כיצד להראות נוכחות אצל הילד. ההתערבות הזו מצילה חיים. מדובר בצ'אטים לאנשים נורמטיביים שנכנסים אליהם בחופשיות וללא הגבלה". לסיום טענה נטלי (שם בדוי): "עד כה נעצרו כ-20 גברים חשודים וצפויים גם מעצרים נוספים".