ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שלישי) בצהריים לפרסומים אודות הכוונה לזמן אותו לעדות בפרשת הצוללות וקרא להם "פייק ניוז", אולם ממידע שהגיע למעריב מגורם המעורה בפרטי החקירה, עולה כי מסתמן שהמשטרה כן תבקש מהיועץ המשפטי לממשלה אישור לקבוע עם נתניהו מסירת עדות. נתניהו אינו חשוד בפרשה אך החוקרים מתכוונים לגבות ממנו עדות, וזאת לצורך אישוש החשדות נגד מקורביו שמרון ומולכו.

עוד נמסר מטעמו של ראש הממשלה, כי "האמת בעניין פעולותיו של ראש הממשלה נתניהו בנושא הצוללות וכלי השיט היא פשוטה וברורה: כל ההחלטות של ראש הממשלה נתניהו היו ענייניות, ללא נגיעה או מעורבות של גורם או אינטרס זר כלשהו, כשרק ביטחונה של מדינת ישראל עומד לנגד עיניו".
 
"ראש הממשלה נתניהו כלל אינו מכיר את גנור ולא הכיר שום קשר בין גנור לעו״ד שמרון או בין עו״ד שמרון לחברת טיסנקרופ. עו״ד שמרון ועו״ד מולכו מעולם לא שוחחו עם ראש הממשלה בנושא ולו מילה אחת. כל ניסיון להטיל דופי בפעולותיו והחלטותיו של ראש הממשלה נתניהו הוא מופרך מהיסוד. ראש הממשלה נתניהו כבר אמר את הדברים בעבר, והוא יחזור ויאמר אותם ככל שישאל".

נציין ונבהיר כי עד כה במסגרת השיחות הסגורות והדיונים שמתנהלים בתיק, בהם מעורבים ראשי צוות החקירה ביחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ), ראשי להב 433, ניצב רוני ריטמן, ראש אח"מ ניצב גדי סיסו וקודמו ניצב מני יצחקי וכן, נציגים מהפרקליטות ובכירים ממשרד היועמ"ש, עלתה סוגיית זימונו של ראש הממשלה למסירת עדות בפרשת הצוללות וזאת כבר בשלב שהתבססה לכאורה תשתית ראייתית כנגד עו"ד דוד שמרון, בן דודו ומקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ומי ששימש פרקליטו של עד המדינה והמתווך בעסקת הצוללות מיקי גנור אשר טען כי שמרון הוא שותפו לעסקה.

בימים האחרונים התפרסמו בכלי התקשורת דיווחים לפיהם ראש הממשלה יזומן למתן עדות או לחקירה במסגרת הפרשה החמורה. במעריב פורסם ביום שבת האחרון כי נתניהו יזומן למתן עדות בפרשה

נתניהו: "קמפיין הכפשות להפלת ממשלת הליכוד"

מוקדם יותר היום הגיבו במשרד המשפטים לפרסומים לפיהם עד המדינה בפרשת הצוללות גנור סיפר בחקירתו כי מקורבו של נתניהו שמרון עירב את רה"מ בחקירה. "נבקש להבהיר כי אין שחר לטענה כאילו חוקרי המשטרה העבירו ליועץ המשפטי לממשלה בקשה לגבות את עדותו של ראש הממשלה בפרשה 3000 (הצוללות וכלי השיט) והוא לא נתן אישור לכך. הרינו להבהיר בזאת כי בקשה כזו לא הועברה עד כה ליועץ המשפטי לממשלה מטעם המשטרה, וגם לא לפרקליט המדינה או לפרקליטות המלווה", אמרו. 
 
 
בעקבות כך, כתב נתניהו בחשבון הפייסבוק שלו: "הבוקר פרסם "ידיעות אחרונות" ידיעה שקרית נוספת לפיה היועץ המשפטי לממשלה מסרב לאפשר למשטרה לחקור אותי בפרשת הצוללות. כמה שעות לאחר מכן פרסם משרד המשפטים הכחשה גורפת. הנה עוד דוגמה חיה לפייק ניוז, כפי שקורה כמעט כל יום במסגרת קמפיין ההכפשות שמטרתו הפלת ממשלת הליכוד בראשותי שלא באמצעות הקלפי. בניגוד למה שחושבים בתקשורת, הציבור חכם ומבין בדיוק מה מנסים לעשות כאן. גם הפעם זה לא יעזור להם. אתם כבר יודעים למה".

כאמור, מסתמן שהמשטרה כן תבקש מהיועץ המשפטי לממשלה לקבוע עם נתניהו מסירת עדות בפרשה.