"זה היה מחזה פשוט נורא. כולם היו חבולים עם דם", תיארה מירי סירוטה, אחות בבית החולים איכילוב בתל אביב, שהייתה עדה לאירוע התקיפה החמור בו הייתה מעורבת הצעירה אליה קדוש
תקיפת מאבטחים באיכילוב
וחבריה בספטמבר האחרון. כזכור, קדוש הגיעה לבית החולים לצורך קבלת טיפול רפואי ובמהלך שהותה במיון בית החולים החלה לגדף ולצעוק על הצוות הרפואי, בטענה כי אינה מטופלת כראוי. 
בסמוך לשעה 02:48 הגיעו חבריה ובן זוגה דוד ואמויאל, בן זוגה של קדוש, אל בית החולים. לאחר שאיתרו את המאבטח בכניסה, צעק לעברו אמויאל ואף איים על המאבטח באומרו: "אני השטן שלך, חכה חכה, לא מול המצלמות, אני אתפוס אותך בחוץ". מיד לאחר מכן, נכנסו החמישה לחדר המיון, כשאותו מאבטח ושני מאבטחים נוספים הולכים בעקבותיהם. אז, החלו החמישה לתקוף את המאבטח מכל עבר, חבטו בראשו ומאחורי גבו ומשנפל אל הארץ בעטו בפניו ובחלקי גופו. בד בבד, הכו החמישה את שני המאבטחים הנוספים באגרופים ובבעיטות. 
"דיברתי מהדלפק של המיון עם טיפול נמרץ ותוך כדי זה היא נכנסה עם כאבי ראש איומים ולא הייתה אף מיטה פנויה במיון", סיפרה סירוטה על המקרה בראיון לחדשות עשר, "הצוות עשה את כל המאמצים כדי לעזור לה. ואז היא חטפה לי את הטלפון תוך כדי השיחה עם טיפול נמרץ ואמרה 'תסדרו לי מיטה'. היא קיללה, היא ירקה. קודם כל אמרתי לה 'את תתנצלי. בואי, אני אדאג לך למיטה. את תהיי בסדר'".

"היא הייתה בסדר ויצאה החוצה. אני כבר עזבתי את המיון כשהיא קיבלה טיפול. ואז קראו לי וטסתי בחזרה למטה למיון. זה היה מחזה פשוט נורא. כולם היו חבולים עם דם", תיארה, "אני לא הבנתי איך זה יכול לקרות לנו. איזה מין קהל אלים? מה קרה לנו?".