כחודש לאחר שנרצח הרב רזיאל שבח ז"ל סמוך לחוות גלעד, היישוב בו התגורר, פיגוע רצחני נוסף בשומרון בצומת אריאל גבה את חייו של הרב איתמר בן גל בהר ברכה. בתמונה משותפת נראים השניים ביחד עם חברים נוספים. חבר הכנסת מוטי יוגב פרסם ציוץ בחשבון הטוויטר אליו צירף את התמונה. "בנים קדושים, יהי זכרכם ברוך. התשובה לטרור היא ריבונות, בנייה, התיישבות, לצד הכרעה ומלחמה בלתי מתפשרת במבקשי נפשנו וארצנו", כתב. הלווייתו של בן גל תתקיים מחר בשעה 10 בבוקר ביישובו.




יעל שבח, אלמנתו של הרב רזיאל, כתבה בעמוד הפייסבוק שלה לאחר הפיגוע היום כי "אף פעם לא חשבתי שארגיש שנולדה לי אחות", כאשר היא מתייחסת לאלמנתו של הרב בן גל, מרים, "מחבקת אותך אהובה. נעבור את זה. יחד. לבד".



בן גל, בן ה-29 נדקר היום למוות על ידי מחבל, כאשר על פי דיווחים פלסטינים מדובר בבן 19 מיפו המחזיק בתעודת זהות כיוון שאמו היא ישראלית. על פי הדיווחים אביו משכם. לאחר שפעולות ההחייאה שבוצעו בבן גל כשלו, מותו נקבע בבית החולים בלינסון בפתח תקווה. כוחות צה"ל הגיעו למקום ופתחו במצוד אחר הדוקר שנמלט, ככל הנראה לאזור כיפל חארס. במקביל, כוחות משטרה ואנשי שב"כ הגיעו אף הם לזירת האירוע. 



המחבל שביצע את הפיגוע באריאל. קרדיט: צילום מסך



ראש הממשלה בנימין נתניהו בישר על מותו של הפצוע בפיגוע בישיבת סיעת הליכוד ואמר כי "כוחות צה"ל והשב"כ נמצאים עכשיו במרדף אחרי הרוצח או המרצחים. במוקדם או במאוחר נמצה את הדין עמם. אלה רגעים קשים אבל העם מתלכד ברגעים האלה. אין ספק שכל העם מחבק את המשפחות".



הרב רזיאל שבח מחוות גלעד נרצח לפני כחודש לאחר שנורה מרכב חולף בחוות גלעד שבשומרון. הוא נורה ונפגע בפלג גופו העליון. הוא הובהל לבית החולים מאיר, באמבולנס צבאי, כשמצבו היה אנוש ושם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.