סיפור מזעזע שקשה להעלותו על הדעת, של התעללות חמורה בתוך כותלי בית הספר, נחשף הערב (שני) ב"החדשות". נ' ילד כבן 13 וחצי, תלמיד כיתה ז',  עולה חדש מרומניה, חווה את ההתעללות דווקא בתוך המקום שצריך לשמור ולהגן עליו. 

"כולם באו לתת לי מכות,  30 ילדים בכיתה י"ב החלו לתת לי מכות לראש, לרגל. אני על הרצפה. כאב לי, מאד כאב לי" מספר נ'. לדבריו, הסיפור החל כשהלך עם חברים אל הקיוסק שבבית הספר, תלמיד אחר, מכיתה גבוהה יותר התקרב שם לו רגל וצעק אליו 'אל תסתכל עלי'. נ' ניסה להדוף אותו וענה לו. בתגובה התוקף צחק על המבטא הרומני שלו. ההמשך כבר היה במגרש הספורט.

אמו מספרת בכאב גדול: "באו 20 או 30 חברים והתנפלו עליו. הוא אמר לי 'אמא, באגרוף חמישי כבר לא הרגשתי שום דבר. לפני שהתעלפתי קראתי למורה להתעמלות". 
הילדים בבית הספר סיפרו שהמורה לספורט ראה את כל האירוע, נ' צעק אליו שיעזור לו אבל הוא הלך מן המקום. במשרד החינוך לא מכחישים. אחרי ארבעה ימים בבית החולים לניאדו נ' חזר לביתו ומחכה לו תהליך ארוך של שיקום פיזי ונפשי. 

מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב: "במקרה החמור הזה עירבו את המשטרה. אחד התוקפים הועבר למעצר בית. חמשת הילדים הושהו מבית הספר. אנחנו ממתינים לגמר החקירה המשטרתית. המסר צריך להיות חד משמעי - בתי הספר יהיו מוגנים ולא תהיה שום סובלנות כלפי מקרי אלימות. אנחנו לא נטשטש את זה, לא נסתיר את זה ונפעיל את כל הגורמים בכדי שבתי הספר יהיו מוגנים. מיפינו את כל בתי הספר האדומים בהם ראינו בסקרים שישנה אווירה שמסכנת את תחושת הביטחון של התלמידים". 
 
אבואב הוסיף כי "מדובר במורה זמני ואנו בודקים האם הוא הפנה עורף והתעלם מזעקות הילדים לבוא ולהתערב".