הסדרה החדשה של העיתונאי צביקה יחזקאלי בערוץ 10, "בזהות בדויה", במהלכה התחזה למוסלמי וחדר למעוזי האסלאם באירופה, עוררה לא מעט ביקורת בישראל, בעיקר על רקע טענות לפיהן יחזקאלי הגזים בתיאורו את האיום מצד המוסלמים על אירופה. אבל מסתבר שהביקורות לא נגמרות בישראל, וגם בעולם הערבי הסדרה זכתה להתעניינות גדולה, וגרמה מסתבר לסערה ברשת, גם בפייסבוק וגם בטוויטר, שכללו גם תגובות זועמות על הפרק הראשון בסדרה ששודר בשבוע שעבר.  

בתוכנית "הצנרת" חשף את הסיפור העיתונאי חזי סימנטוב, שסיפר כי רוב התגובות אינן אוהדות את צביקה ואת הסדרה. הגולשים זועמים ואומרים שיחזקאלי ניסה לפגוע באסלאם והסתייע בגורמי מודיעין כאלה ואחרים שרצו לפגוע באסלאם. 
"אמריקה נלחמה במוסלמים, מחקה מדינות שלמות ועכשיו היא פוגעת במקומות הקדושים שלנו ואתה (צביקה) אומר שהג'יהאדיסטים באו לאירופה להילחם ביהדות ובנצרות? אתם הפושעים!", כתב אחד הגולשים. גולש נוסף צייץ בטוויטר על הסדרה: "העיתונאי הישראלי ציוני צביקה יחזקאלי עטה על עצמו זהות של שייח' ומכין תוכנית דוקומנטרית למען ערוץ עשר הישראלי - ולמה המודיעין הכללי שלנו לא ופועל כנגדו? האם זה לא מוכיח שהציונים הם אלה שמייסדים את התנועות הללו כדי להעכיר את פני האסלאם". 

אדם מצרי שמקורב לאחים המוסלמים כותב: "צביקה וההפקה נשלחו על ידי המוסד הישראלי, הם חדרו לתוך ארגון האחים המוסלמים". 

אלה שעוינים את האחים המוסלמים, שאל מעוזיהם באירופה חדר יחזקאלי בסדרה, דווקא משמיעים קולות של ביקורת חיובית על התחקיר שלו - הקולגות העיתונאים הערביים מגיבים בצורה עניינית ובאמת בוחנים את התחקיר כמסמך עיתונאי, ואיך הוא באמת קנה לעצמו זהות בדויה עם דרכון סורי.