בית המשפט השלום בפ"ת האריך היום (שלישי) עד למחר את מעצרם של זוג ההורים מאזור השרון, החשודים בפגיעה והתעללות בבנם הפעוט בן השלושה חודשים, וזאת כדי לאפשר למשטרה להשלים לפחות חלק מפעולות החקירה הנדרשות ושלגביהם עולה חשד לשיבוש. בביהמ"ש טען פרקליטם של שני החשודים, עו"ד ג'קי סיגרון, כי מדובר אמנם בטרגדיה קשה עם תוצאות עצובות, אך אין בכך כדי לקבוע שההורים הם האחראים למצב העגום.

לדבריו,  "מדובר בזוג הורים נורמטיבי ללא עבר פלילי שלהם תינוק נוסף בן שנתיים וחצי, אשר מקפידים על טיפול והשגחה וביקורות עם הילדים במוסדות ציבוריים לרבות קופת חולים וטיפת חלב, כך שאם היה ברצונם להסתיר פגיעה כלשהי, ייתכן והיו פונים לרופאים פרטיים". 

עו"ד ג'קי סיגרון. צילום: אלון חכמון
עו"ד ג'קי סיגרון. צילום: אלון חכמון

לדבריו, הסימן הכחול סביב עינו של הפעוט, לטענת האם, יתכן ונגרמה ברגע בו נכנסה לשניות אחדות לשירותים ואז בנה הגדול ככל הנראה צבט את הקטן בפניו. לדברי עו"ד סיגרון, "האם הסבירה בחקירה וגם בשיחה איתו כי היא ובעלה הם אלו שפנו לבדוק את חוסר הנוחות של הפעוט, והיא הייתה אישית אצל רופאת ילדים בבוקר ומשהתשובה לא השביעה את רצונה פנתה עמו לביה"ח כדי לבחון את מצוקת הפעוט".



עוד הוסיף ותקף את התנהלות המשטרה בפרשה: "מדובר בפעוט שמאושפז מאז חמישי שעבר בבית החולים ותמוה מדוע הגיעה המשטרה רק אתמול לראשונה בהזמנת בית החולים לבדוק חשד לפגיעה בתינוק. אני רק אציין כי גם לטענת הרופא שביצע את הבדיקות קיימת בהחלט אפשרות שהפעוט סובל ממחלה נדירה הגורמת לצפיפות בעצם כאשר כל נגיעה בעצם מסבה לו חבלה ושברים".



"ביהמ"ש קיבל את עמדתנו באופן משמעותי והחליט להאריך את המעצר בפחות מיממה חרף בקשת המשטרה להאריך את המעצר בחמישה ימים", הוסיף. "יש להמתין עם הצהרות ועם סנסציות ולא לשפוט את ההורים שממילא עוברים מבחינתם טראומה נוראית וכל שהם מבקשים זה להוכיח את חפותם ולחזור לחבק ולגדל באהבה ובמסירות את ילדיהם".