עורך הדין של ראש הממשלה, עמית חדד, התייחס היום (חמישי) בגל"צ לראיון ששודר אמש בתכנית 'עובדה' עם מפכ"ל המשטרה, רוני אלשיך. "הופתעתי לשמוע שאנשים מאמינים ברצינות שראש הממשלה שלח חוקרים כדי לבוא ולעקוב אחרי החוקרים שחקרו אותו", אמר עו"ד חדד, "מי שומע את הדברים ולא מזועזע מהם. במשך תקופה אנחנו שומעים טענות שראש הממשלה שלח קצינה להתלונן על קצין. חייבים חקירה עמוקה. או שהוא עשה את המעשים האלה או שלא".



"אני שמעתי את הראיון", אמר עו"ד חדד, "לא צריך אינטליגנציה גבוה כדי להבין למי התכוון המפכ"ל כשאמר גורמים רבי כוח. אנחנו שומעים כבר תקופה ארוכה שראש הממשלה שלח קצינה להתלונן ומעקב אחרי החוקרים חייבים לחקור את זה החשדות נגד ראש הממשלה על הסיגרים והשמפניות בטלים בששים לעומת החשדות האלה. אני חושב שמנסים לערפל את הדברים החמורים שנאמרו אתמול".





"אני חושב שטוהר החקירה נפגע פה", האשים עו"ד חדד, "מי שעומד בראש היחידה החוקרת נותן לנו לחשוב שראש הממשלה שלח קצינה להתלונן נגדו מינית. הטענה הזאת כל כך מופרכת ומשונה שהיה קשה לנו להאמין ששמענו אותה. אני חושב שכל בר דעת לא מעלה על דעתו שראש הממשלה שלח קצינה להתלונן שריטמן הטריד אותה מינית. מה זה אומר על טוהר החקירה? על ההמלצות?" 



לגבי העובדה שפרקליטיו של נתניהו היו אלה שאמרו לו כי אין בעיה בקבלת השמפניות והסיגרים מאיש העסקים ארנון מילצ'ן ענה עו"ד חדד כי "במדינת חוק יש מה שמותר ומה שאסור. מה שמותר מותר ואי אפשר להפוך אותו לאסור. מותר לקבל מתנות מחברים. ניסיון להסתכל על זה כשוחד זה כל כך לא נכון.



עו"ד חדד דחה את האשמות על כך שראש הממשלה וסביבתו תוקפים את המפכ"ל באופן שיטתי. "אנחנו תוקפים את המפכ"ל? את המשטרה?. זה עיוות של המציאות", אמר, "ראש הממשלה הצביע על נקודה בעייתית שאתמול צפה במלוא הדרה. אני מציע להסתכל על ההודעות שהיו ולהסתכל אם יש תקיפה של המפכ"ל. מעולם לא תקפנו את המפכ"ל. הוא ראשון המתקיפים. אי אפשר לבוא ולהפוך את העבודות ולהפיל את הכל על ראש הממשלה".