"אופירה וברקוביץ", התוכנית של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' כבר הפכה מזמן לתוכנית הכי חמה ומדוברת בישראל. אין ספור שערוריות ופיצוצים, ראיונות סוערים ואפילו חותמת רשמית של האקדמיה הישראלית לטלוויזיה עם מועמדות של התוכנית לפרס תוכנית האקטואליה הטובה של השנה. בטיזר ששחררו השניים היום (חמישי) לקראת התוכנית של מחר, נחשף כי האורח המרכזי בתוכניתם בסוף השבוע יהיה לא פחות מהזמר אייל גולן. 



גולן ואסייג נחשבים חברים טובים מאוד כבר שנים, ואסייג אף הייתה מהבודדות שהגנו על גולן במהלך התקופה הקשה שעבר, בה התפוצצה פרשת "משחקי חברה", במסגרתה נחשד גולן בקיום יחסי מין עם קטינות. זו הייתה פרשה ממנה זוכה לחלוטין, ואביו דני ביטון הורשע בה ואף ריצה מאסר בגינה. ברקוביץ' ואסייג אף משמיעים באופן קבוע את שיריו של גולן בתוכנית הספורט שלהם ברדיו ולא מסתירים את הערצתם אליו.  



"תראו מי מגיע אלינו, אייל גולן", אומרת אסייג בסרטון. גולן עונה: "איזה כיף אחרי חודש בתאילנד להיפגש עם שני האהובים האלה". אסייג שואלת: "את מי אתה אוהב יותר?". וברקוביץ' סגר עניין בפתיחות האופיינית שלו: :"תראי איזה כושי הוא חזר מתאילנד". בנוסף יתארח בתוכנית פרשן מעריב בן כספית, שפרסם לאחרונה ביוגרפיה חדשה ומדוברת מאוד על ראש הממשלה בנימין נתניהו. 


: