תיק "עובדה": מסתמן כי בעקבות הסערה והלחץ התקשורתי, שהחלו בעקבות הראיון של המפכ"ל רוני אלשיך בתכנית "עובדה", תיפתח חקירה בנושא הטענות שהועלו, לפיהן נשלחו חוקרים פרטיים כדי לאסוף מידע על החוקרים. מאז הראיון, נשמעו תהיות מדוע חקירה בנושא טרם נפתחה, שכן המפכ"ל אמר את הדבר בשיחות סגורות כבר לפני מספר חודשים. 
גורמים במשטרה טוענים כי אכן נעשה מעקב אחרי החוקרים המעורבים מעקב באמצעות הרשתות החברתיות ותוכנות שונות. הם טענו בשיחה עם "מעריב אונליין" כי המעקב הפסיק - עם פרסום הדברים בפגישה סגורה שקיים המפכ"ל, ומאוחר יותר בראיון ב"עובדה". ייתכן כי דרישתו הנחרצת של ראש הממשלה לפתיחת חקירה, אכן תוביל למהלך. המפכ"ל אמר דברים דומים גם בהקשר לפרשת ריטמן. אלשיך אמר אז כי "גורמים בעלי עניין מפעילים חוקרים, כדי להוות מסר ולאסוף מידע על החוקרים בפרשה". עוד טען כי "גורמים פוליטים ואחרים, מסייעים בעקיפין לקצינה ולעורך דינה לזעזע את הארגון ולהפריע לניהול חקירות אחרות". 

מוקדם יותר היום, ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף את ניצב רוני ריטמן מפקד יחידת להב 433, בפוסט שהעלה בחשבון הפייסבוק שלו. הוא כתב: "כשחוקרי המשטרה מאמינים בטענות כל כך הזויות ושקריות שראש הממשלה פעל נגדם באופן אישי ושלח חוקרים נגדם, איך הם יכולים לחקור אותו ולהגיש המלצות נגדו באופן אובייקטיבי? אנו נדהמים לגלות שזה בדיוק מה שקרה בחקירות ראש הממשלה".
"ראשית נחשפנו למכתב מטעמו של ראש היחידה החוקרת ריטמן ליועמ״ש וינשטיין, שבו רמזו עורכי דינו של ריטמן שראש הממשלה שלח את הקצינה שהתלוננה נגדו על הטרדה מינית. באותו רגע ריטמן היה צריך להשעות את עצמו מחקירות ראש הממשלה. כעת אנו מגלים שהחוקרים עצמם האמינו גם בתיאוריית קונספירציה נוספת ולא פחות הזויה - שראש הממשלה הפעיל נגדם חוקרים פרטיים. תחליטו אתם: מה זה אומר על טוהר החקירה ומה זה אומר על טיב ההמלצות".