מצבה משתפר: שירלי ליפניק, בת ה-35 משבי שומרון שנפצעה קשה בתאונת הדרכים הקטלנית לפני כשבועיים, התעוררה היום (ראשון) והתבשרה על מות שני ילדיה, אורי בת ה-13 ורואי בן ה-8. לפני כשבוע נפוצה שמועה לפיה מצבה התדרדר אולם כאמור, כעת מצבה התייצבת והיא כבר לא מורדמת. ליפניק נושמת בכוחות עצמה בעזרת חמצן ומתקשרת בעיקר בכתב. לפני זמן קצר, קיבלה כאמור לראשונה את הבשורה המרה.



מחקירת התאונה הקטלנית, שאירעה לפני כשבועיים סמוך לשבי שומרון, עלה כי הנהג הפלסטיני נסע ככל הנראה במהירות מופרזת, איבד שליטה על רכב והתנגש חזיתית עם רכבם של משפחת ליפניק, שחזרה לביתם מהופעה בכפר יונה. שני ילדי המשפחה נהרגו, אמם שירלי נפצעה קשה והאב נפצע קל-בינוני. סטודנט פלסטיני בן 21 מטול כרם נהרג גם בתאונה, שהיו מעורבים בה כ-11 בני אדם - ישראלים ופלסטינים.



"רכב ישראלי שנסע מכיוון כללי כפר יונה לכיוון שבי שומרון התנגש עם חזית הרכב בצד ימין של רכב פלסטיני שהגיע מולו מכיוון שבי שומרון. הרכב הפלסטיני, איבד שליטה לאחר שככל הנראה נסע במהירות שאינה מתאימה לתנאי הדרך, פגע במעקה בטיחות נזרק למרכז הכביש וחסם את נתיב הנסיעה של הרכב הישראלי", מסרו אז במשטרה. משפחת ליפניק החליטה לאחר האסון לתרום את הקרנית והעור של אורי ורואי ז"ל.