סוכן משטרתי הפליל עשרות חשודים בסחר בסמים מסוכנים באזור תל אביב, חלקם לאחר שסחרו בסמים שנועדו לצרכים רפואיים. הבוקר (שני), עם אור ראשון, פשטו שוטרים, בלשים, שוטרי יס"מ ושוטרי משמר הגבול של משטרת ישראל על בתיהם של עשרות חשודים בסחר בסמים.

במהלך השנה האחרונה הפעילה המשטרה בהצלחה סוכן משטרתי סמוי אשר פעל בקרבם של סוחרי הסמים, שפעלו באזור שכונת פלורנטין, שוק הפשפשים ואזור יפו. הסוכן, שהצליח לזכות באמונם של סוחרי הסמים, רכש מהם בעשרות הזדמנויות שונות מספר קילוגרמים של סמים מסוכנים מסוגים שונים בהם קוקאין, LSD, סם מסוג GHB (סם האונס), חשיש ומריחואנה. 

הסמים אותם רכש הסוכן הסמוי. צילום: דוברות המשטרה
הסמים אותם רכש הסוכן הסמוי. צילום: דוברות המשטרה
במהלך קניות הסמים אף נעשו רכישות של מריחואנה רפואית אשר הונפקה לצרכים רפואיים בעבור חולים ומצאה את דרכה אל שוק הסחר בסמים. החוקרים אספו ראיות נגד 26 חשודים והבוקר כאמור, פשטה המשטרה על בתיהם של החשודים במטרה להביאם לחקירה במשטרה למצות עימם את הדין.

מהמשטרה נמסר כי "מדובר בפעילות נוספת כחלק מהמאבק המשטרתי הנחוש והבלתי מתפשר בנגע הסמים המסוכנים, בדגש על הפצתה, גידול, ייבוא וסחר בסמים. מעבר להיותה עבירה פלילית המסכנת את שלום הציבור, הסחר בסמים מהווה מחולל פשיעה המהווה קרקע פוריה לפעילות פלילית הפוגעת בביטחון ובסדר הציבורי. היום בשעות הצהריים יובאו העצורים לבית משפט השלום בת״א לדיון בהארכת מעצרם".