חץ פלדה נדיר באורך 60 ס"מ חדר לתוך פניו של נתנאל וכמעט הרג אותו. בניתוח חירום בבית החולים כרמל נשלף החץ. "אני מרגיש שקיבלתי את החיים שלי במתנה", אמר נתנאל. "זה היה מאוד מסוכן וקרוב למוות, שמח שהצלחנו להציל אותו", אמר ד"ר מויאגר.



נתנאל בן ה־28, תושב הצפון, לא ידע מאיפה זה הגיע אליו. חץ המשמש לציד כרישים ובעלי חיים גדולים נורה מטווח קצר ישר אל ראשו, חדר את פניו וכמעט הרג אותו.



נתנאל, שהיה עם רכבו בצומת חורב, החזיק את החץ הארוך שהיה תקוע לו באמצע הפנים מהלחי ויצא מהלסת התחתונה, ורץ במהירות ובקור רוח מדהים היישר לידיו של האח בחדר המיון של בית החולים כרמל.



מאליק רוחנא, שמשמש כבר 35 שנה כאח אחראי בחדר המיון של כרמל, תיאר את האירוע. "פתאום אני רואה בחור צעיר רץ לעברי כשהוא מחזיק חץ ענק שתקוע לו בפנים. חשבתי שאנחנו בסרט וזה לא אמיתי". נתנאל הוסיף: "הרגשתי איך כל הפה שלי מתמלא בגושי דם ואני נחנק", מספר נתנאל. "בקושי עמדתי על הרגליים".




"קרה לי נס"




האח מאליק, שהוא במקרה גם צייד חובב, זיהה כי מדובר בחץ מאוד מסוכן והטיס את נתנאל לתוך חדר ההלם במיון תוך שהוא מזעיק את כל הצוות המקצועי. מנהל יחידת פה ולסת של כרמל, ד"ר גוסטבו מואיגר, הגיע מיד למקום, ביקש להרדים את נתנאל ושלח אותו לביצוע בדיקות סיטי מקיפות בהרדמה.



בניתוח חירום נשלף החץ. "בניתוח ביצענו שחזור מדויק של כל רצפת הלסת התחתונה. הקפדנו לשמור לנתנאל על יכולות האכילה, השתייה והדיבור", הסבירו. לאחר ניתוח החירום שערך שלוש שעות הועבר נתנאל לחדר ההתאוששות. "אני חושב שקרה לי נס ואלוהים אוהב אותי שנשארתי בחיים", סיפר בהתרגשות נתנאל.