לאחר שפורסם כי סוכן סמוי של המשטרה הפליל עשרות חשודים, בהם גם מקורב לראש משפחת הפשע שלום דומרני, הותר היום (שלישי) לפרסום כי מדובר בבנו של העבריין, ניסים דומרני. גל המעצרים הנרחב כלל מעצר של 33 חשודים בעבירות סחר בסמים, סחיטה באיומים ואלימות שבוצע באשקלון וסביבתה. המעצרים בוצעו בעקבות מבצע משטרתי שכונה "סימן לבנים" בו הופעל סוכן סמוי שהפליל את החשודים.



בית משפט השלום באשקלון האריך לפני זמן קצר בשבעה ימים את מעצרו. מעצרם של דומרני הבן ואחרים הנו פועל יוצא לפעילותו של הסוכן, שהחליט לחצות את הקווים ובמסגרת מבצע "סימן לבנים" חשף בפני חוקרי המשטרה ראיות והפליל רבים מחבריו לשעבר. הדיון בעניינם של האחרים עדיין מתנהל.



בן התפנוקים שמיועד להפוך ליורש של אביו: הכירו את ניסים דומרני


"הפעלת סוכן בעיר אחת הנה פעילות מורכבת שבעתיים מכל הפעלה אחרת, שעה שמדובר בתא שטח קטן ובאוכלוסייה המכירה את כלל תושביה ובפוטנציאל חשיפה גבוה. הפעלה מקצועית תוך שימת לב לכל פרט ופרט, היא זאת שתביא להגברת תחושת הביטחון בקרב אותם אזרחים שומרי חוק", ציינו אתמול במשטרה.



שלום דומרני. צילום: פלאש 90
שלום דומרני. צילום: פלאש 90



במהלך פעילות המשטרה ובחיפוש שערכו כוחות המשטרה נתפסו גם סמים וסכומי כסף מזומן רב ברשות חלקם של המעורבים, וכמו כן נגררו מספר כלי רכב שבכוונת המשטרה לבקש את חילוטם. 



במשטרה מסרו אתמול כי הסוכן הסמוי גויס על ידי מחלק הסוכנים ביחידה המרכזית מתוך ארגון הפשיעה עצמו בה שימש כ"חייל" של החשוד המרכזי, בנו של ראש ארגון הפשיעה דומרני, ולמרות שכך נסחט אף הוא על ידי מי מהחשודים.