האם אחרי שהמשטרה פרסמה את המלצתה לפיה נתגבשה תשתית ראייתית לביצוע עבירות שוחד מצידו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בתיקי 1000 ו-2000, יידרש נתניהו למסור עדות בעקבות קשריו עם הבעלים לשעבר של חברת בזק ואתר "וואלה", שאול אלוביץ'? גורמים בכירים במערכת אכיפת החוק אמרו אתמול (שבת) כי מסתמן ונתניהו יזומן לתת עדות בשלב הראשון במסגרת הפרשה, המכונה פרשה 4000.



על פי הדיווח, כחודשיים אחרי שהתיק הועבר מהרשות לניירות ערך לפרקליטות, בהמלצה להגיש כתב אישום נגד חלק מהמעורבים, הוחלט בפרקליטות להעביר חלקים מהתיק למשטרה, וזאת בכל הקשור לקשרים בין אלוביץ' למנכ"ל משרד התקשורת המושעה, שלמה פילבר. כאמור, מסתמן כי לנוכח החומר שעלה בחקירת הרשות והועבר למשטרה יהיה צורך לזמן לעדות גם את נתניהו כדי לבחון את מידת מעורבותו בפרשה האמורה, וקשריו עם אלוביץ מחד ופילבר מאידך.



במסגרת החקירה, נחשד כי אלוביץ' התווה באתר האינטרנט "וואלה" שהיה בבעלותו קו אוהד לראש הממשלה, וזאת בתמורה להקלות לעסקיו, בדגש על חברת בזק והחברות הכפופות לה, תוך מינוי פילבר לתפקיד הרגיש כדי לסייע לאלוביץ' מול מתחריו. במשטרה סרבו להתייחס לנושא, אך גורמים במערכת אכיפת החוק אשרו את הפרטים. בתגובה לדיווח, נמסר מטעם נתניהו כי "מדובר בעוד טענה שקרית נגד ראש הממשלה. נתניהו לא פעל עבור אלוביץ', לא תמורת סיקור חיובי ולא בעבור כל תמורה אחרת".