מי שהוגדרה אתמול כגיבורה וזכתה לתרועות על כך שהצילה את ילדיה מתוך הלהבות, הפכה היום (ראשון) לחשודה בניסיון לרצח והצתת ילדיה. בית המשפט באשקלון קיבל את עמדת התביעה והחליט להאריך בשלושה ימים את מעצרה של האם, שכעת חשודה שהיא זאת שהציתה את הבית. בשבת בצהריים הוזעקו כוחות רבים של מכבי אש וצוותי מד"א לדירה באשדוד אשר השתוללה בתוכה אש ודווח כי נלכדו בתוכה אישה וילדים.

הכוחות אשר הגיעו למקום גילו את האם וילדיה בני הארבע וחמש, ולפי הדיווח שהועבר לכוחות הכיבוי, האם הצילה את הילדים כאשר מסרה אותם לעוברי אורח מבעד לחלון הדירה, ובכך למעשה הצילה את חייהם. אלא שכאשר צוותי כיבוי האש נכנסו לדירה, הם מיד העלו חשד ראשוני כי מדובר בהצתה מכוונת. 
כאשר המשטרה קיבלה את הפרטים אודות האירוע וחשדות הכבאים, החלה חקירה במהלכה האם קשרה את עצמה להצתת המבנה ובניסיון לגרום למותם של ילדיה. לפי טענתה, כאשר הבחינה בלהבות התעשתה והחליטה לחזור בה. היא החלה בניסיונות להציל את חיי ילדיה וחילצה אותם מהדירה עם פגיעות קלות בלבד וקושי בנשימה בשל שאיפת עשן.

הילדים פונו לבית החולים עם פציעות קלות. בית המשפט באשקלון החליט להאריך את מעצרה של האם עד ליום שלישי, תוך שהוא מטיל צו איסור פרסום על זהותה ופרטיה.