סמל שילה סימן טוב, לוחם גולני בן ה-23 שנפצע אנושות מדריסת המשאית בכביש 6 בשבוע שעבר, נפטר היום (שני) מפצעיו בבית החולים שיבא בתל השומר. משפחתו של החייל, תושב היישוב צופים בשומרון הסכימה לתרום את איבריו ולהציל חיים. ההנצלות וההשתלות יבוצעו במהלך הלילה. הלווייתו תתקיים מחר בשעה 14:30 בחלקה הצבאית בבית העלמין סגולה בפתח תקווה.



בתאונת הדרכים הקטלנית שהתרחשה צפונית לניצני עוז בה נפצע סימן טוב, נהרגו גם הלוחמים בר יעקוביאן ואשטו טספו. בנוסף, נפצעו תשעה חיילים נוספים בדרגות פציעה שונות.



יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון, אמר: "סמל ראשון שילה סימן טוב היה מהשורה הראשונה של הנוער בשומרון, היה כל כולו התנדבות ונתינה למען הכלל, אדם אהוב ביישוב צופים ואהוב בקרב חבריו הרבים מנוער השומרון וגם מחוצה לו, שירת בקו בשומרון בהצטיינות והיה דמות מופת גם לחבריו ביחידה וגם לחבריו ביישוב".



התאונה הקטלנית בכביש 6. צילום: מד"א



דגן הוסיף: "היישוב צופים וקהילת השומרון כולה אבלים על מותו הטרגי של שילה. אנו מחבקים ברגעים קשים אלו את המשפחה היקרה, אחת המשפחות השורשיות בצופים, אנו נעמוד לצדם ברגעים אלו ונחזק אותם".



כזכור, התאונה התרחשה בשעות הערב ביום שלישי האחרון, כאשר משאיתו של תושב א-טור שבמזרח ירושלים התנגשה בשלושה רכבים צבאיים. נהג המשאית, אנואר אבו זינה, אמר אתמול ל"החדשות" כי הוא לא ראה את הרכבים: "אין שם אורות בכביש 6, והופתעתי מהחיילים האלה, מההאמרים האלה. זה היה לי ממש בהפתעה, לא ראיתי אותם, לא זיהיתי אותם".



סמל ראשון אשטו טספו שנהרג בתאונה בכביש 6


סמל ראשון בר יעקוביאן שנהרג בתאונת הדרכים בכביש 6. צילום: דובר צה"ל
סמל ראשון בר יעקוביאן שנהרג בתאונת הדרכים בכביש 6. צילום: דובר צה"ל