פרשת בזק הולכת ומסתעפת. בעקבות פרסום שמות החשודים בפרשת 4,000 התייחס יו"ר הדירקטוריון לשעבר בחברה, דב וייסגלס לפרשה כשהתראיין ב-103FM והמליץ לראש הממשלה, בנימין נתניהו, לעצור, לפחות זמנית, את תפקודו כראש ממשלה: "אני נזהר לשפוט פרשות שאני לא באמת מכיר את החומרים במלואם. מנגד, מדובר בארבע פרשיות שעומדות נגד ראש הממשלה ומקשות עליו לתפקד במקביל לניהול המדינה". 
"הקושי נובע לא בהכרח מלוחות הזמנים שלו אלא גם הקושי המנטאלי. חקירה היא דבר שגורם לך להתעורר באמצע הלילה ולא מרפה ממך, זו מועקה שכל אחד מגיב לה על פי החוסן הנפשי שלו. אנשים נורמטיביים כמו ראש הממשלה ששמו הטוב, המוניטין והגורל הפוליטי תלוי בתפקידו יתקשו להמשיך לתפקד עם אפקט החקירות שיכול להיות אכזרי מבחינת צריכת האנרגיה הנפשית".
"אני מייעץ לראש הממשלה למצוא דרך להשעות את עצמו ממשרתו עד שהדברים יתבהרו. הבעיה העיקרית היא שכל החלטה מהותית שהוא מבצע היום, בעיקר בנושאי ביטחון, מיד נגועה בחשד שבוצעה לא מחמת הצורך ענייני אלא מרצון לשרת את צורכי החקירה ולחזק את מעמדו. קשה מאוד לתפקד תחת חשד מן הסוג הזה". 

עוד הוסיף כי "אינני יודע אם ראש הממשלה יצא למבצע צבאי בעקבות עננת החקירות אך התחושה הציבורית היא כמו שהייתה בימי ההתנתקות כשטענו שהיא בוצעה לצורכי בריחה מהחקירות כנגד ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון".
 
לאחר מכן, התייחס גם לחברת בזק: "מדובר בחברה ותיקה ומקצועית עם אלפי עובדים. כמעט כל אזרח במדינה היה לקוח של בזק בדרך כזו או אחרת. בדרך כלל חקירות מהסוג הזה משפיעות על החברה ויש בכך קושי בהתנהלות בטווח הארוך. יש לזכור שמדובר בחברה ציבורית שזמינה לביקורת ציבורית ואני משוכנע שבמידה וההתפתחויות תחייבנה מהליכים אישיים כלפי מנהלים בכירים הם ייעשו. אני סומך על בזק".

עריכה: איתמר זיגלמן