המשטרה ערכה היום (רביעי) עימות ראשון בין יועץ התקשורת ניר חפץ, למנכ"ל "וואלה" אילן ישועה, במסגרת ביסוס החשדות לפיהן ניתנו הנחיות באמצעות גורמים חיצוניים לרבות חפץ למנכ"ל "וואלה", לסיקור אוהד עבור ראש הממשלה בנימין נתניהו ובני משפחתו. במסגרת העימות חזר ישועה על עמדתו לפיה הוא נדרש על ידי בעלי האתר לדאוג לסיקור האוהד לראש הממשלה.



בתוך כך, המשטרה מתכוונת להעביר את עד המדינה שלמה פילבר למתקן מבודד שבו ישהה במהלך הימים הקרובים ומשם ימסור עדות מפורטת ונרחבת על כל הידוע לו בהקשר לפרשת בזק, והקשר בין בעלי החברה שאול אלוביץ' וראש הממשלה נתניהו, מקורבו ואיש סודו. בדיוק כפי שנהגה בפרשת הצוללות, עת נכתב הסכם עד המדינה עם מיקי גנור וכן בפרשת הקלטות, שם נחתם הסכם דומה עם ארי הרו, מבודדת המשטרה את עדי המדינה משאר הנחקרים והעדים המגיעים למשרדי להב 433 בלוד ומאפשרת להם סביבה רגועה יותר ותחושה שנבדלת מזו שחש חשוד, נחקר או מוסר עדות. 



שלמה פילבר. צילום: אבשלום ששוני
שלמה פילבר. צילום: אבשלום ששוני



בנוסף לעדותו, פילבר יצטרך למסור בנוסף מסמכים, ראיות והקלטות אם ישנם ברשותו, בהקשר לסיקור אוהד שקיבלו ראש הממשלה ובני משפחתו באתר "וואלה" שבבעלות אלוביץ' ובתמורה ההטבות שקיבל אלוביץ' בהסכם המיזוג עם "יס" וכן בהטבות מפליגות הקשורות בבזק והטלפוניים הנייחים. כזכור, הלילה חתם פילבר על הסכם עד המדינה לאחר לבטים ארוכים וממושכים.