"מעטים מכירים את נתניהו כמו פילבר, הוא ראה את האובססיה של נתניהו לתקשורת עוד כשנלחם בעבורו במסע הבחירות ב-99'", כך אמר הערב (רביעי), עיתונאי חדשות עשר, רביב דרוקר. "פילבר חווה על בשרו את הטירוף של לשכת נתניהו ומעורבות הגברת, כשמונה לאחר מכאן לראש לשכתו של נתניהו. פילבר עצמו נצרב באכזריות של האדם, נזרק פתאום מחצר נתניהו".



עוד אמר דרוקר כי "אחרי שנים במדבר, עזר לנתניהו לעשות את הלא יאמן. בבחירות האחרונות, פילבר יצר בסיס נתונים מטורף, מספרי טלפונים סלולריים של כל הליכודניקים במדינה. על הסלולריים האלו נחתה מתקפה של מסרונים וטלפונים שנתניהו בעצמו ייחל לה משקל מכריע בניצחון. אחרי הבחירות נתניהו אמר לפילבר תטפח את מאגר המידע הזה, בפעם הבאה נעשה 40 מנדטים. פילבר נכנס למשרד התקשורת באמירות ברורות- אני לא משוגע להתלכלך בשטויות של נתניהו, ראיתי איך זה קורה לאחרים, לא יתן שזה יקרה לי".



אחרי שחתם בחצות על הסכם עד מדינה בתיק 4000, הגיע היום מנכ"ל משרד התקשורת המושעה, שלמה פילבר, למשרדי היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית בלהב 433 כדי למסור לראשונה עדות מפלילה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ונגד שאול אלוביץ'. 



פילבר, שמכיר את פרשת בזק ויודע היטב על עסקת וואלה ניאות לאחר שנועד עם פרקליטו ולנוכח הקלטה שהושמעה לו, אחריה הבין כי הגולל נסתם עבורו, לקבל את ההצעה. כעת, מכשהחל להעיד, פילבר צפוי לצייד את החוקרים במסמכים ולבסס להם עוד יותר את התשתית הראייתית נגד נתניהו ואיש העסקים אלוביץ' במסגרת החשדות לקשרים בין הון, שלטון ותקשורת.