העיתונאי והמנחה אראל סג"ל התייחס היום (חמישי) בראיון לרדיו 103FM לפרשת בזק ממנה עולה כי אתר 'וואלה' קיבל הנחייה לסקר באופן אוהד את ראש הממשלה בנימין נתניהו. "אני לא רואה את עצמי ככותב ב'וואלה' אך אני הכותב הימני היחידי שהיה בוואלה בעשור האחרון. נכנסתי לכתוב שם הרבה אחרי שהתפוצצה הפרשה. כששמעתי השבוע שהייתה עיתונות אוהדת כלפי נתניהו ב'וואלה' תהיתי מי היו העיתונאים הימניים שכתבו סיקור אוהד לנתניהו ב'וואלה'? כשאני כתבתי ב'וואלה' זכיתי לחופש עיתונאי מוחלט ואני לא יודע מי קיבל הנחיות אחרות".
 
 

"לומר שאתר 'וואלה' הוא אתר פרו נתניהו זו טענה מגוחכת", הוסיף, "'מקור ראשון' ו'ישראל היום' הם עיתונים שניתן לומר עליהם שהם בעלי אוריינטציה ימנית מובהקת. בעברי הגעתי ל'מעריב' ועבדתי שם גם בתקופת נמרודי, זקי רקיב ונוחי דנקנר אך פוטרתי כשדורון גלזר ורותי יובל הגיעו לעיתון בטענה שכתבתי יותר מידי על הרב מלילובוביץ', אני לא זוכר שמישהו קם והתעניין בפיטוריי". 
עוד ציין כי "אחת הטענות של הימין בפרשת 2,000 היא שמדובר באכיפה בררנית. אם עוצרים וחוקרים את נתניהו ונוני מוזס יש גם לחקור את ציפי לבני. נעשית כאן אפליה לטובת פוליטיקאים שניסו לחוקק חוק שהיה מונע את ההפסדים של ידיעות אחרונות. אני מבין איך עובדת התקשורת ואני מבין את האינטרסים, אך אם בוחרים לחקור את ראש הממשלה שדבריו לא הבשילו לידי עסקה אני לא מבין מדוע לא חוקרים את אלו שהצביעו בעד חוק ישראל היום. אני לא לבדי בתחושה שמדובר כאן במשהו מכוון. שרת המשפטים ציפי לבני החליטה לוותר על חוות הדעת של היועץ המשפטי לממשלה והמשיכה עם חוות הדעת של מו"ל ידיעות אחרונות. חייבים לבחון את הנושא הזה".

עריכה ב-103FM: איתמר זיגלמן