הולך רגל כבן 35 נהרג הערב (שבת) לאחר שנפגע מרכב בכביש 2, סמוך לג'סר א זרקא לכיוון צפון. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו כי הולך הרגל שנהרג, סבל מפגיעה רב מערכתית וכי מותו נקבע בזירה. חובש בכיר במד"א מאיר סויסה סיפר: "המקום חשוך מאוד. על הכביש שכב גבר כבן 35 מחוסר הכרה עם חבלת ראש ופגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".



זירת האירוע. צילום: דוברות מד"א



מוקדם יותר היום, רוכב אופניים בן 50 נהרג במהלך רכיבה בכביש 3, סמוך למחלף לטרון. כוחות הצלה שהגיעו למקום על מנת להעניק לו טיפול רפואי נאלצו לקבוע את מותו במקום. כוחות משטרה הגיעו אף הם לאזור ופתחו בחקירה לבירור נסיבות המקרה.



חובש במד"א, חיליק עזרזר, שהגיע למקום האירוע, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את רוכב האופניים, גבר כבן 50, שוכב בשולי הכביש כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה. אזרחים שהיו במקום סיפרו לנו שהוא נפל במהלך הרכיבה. יחד עם רופא שהזדמן למקום הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה, אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".



בתוך כך, בטמרה אירעה תאונה יוצאת דופן בחצר פנימית ביישוב, במהלכה אישה בשנות ה-40 נסעה קדימה עם רכבה ונפלה לתהום מסיבה בלתי ברורה. כתוצאה מהתאונה היא נפצעה באורח בינוני -קשה ופונתה לבית חולים רמב"ם. בוחן תאונות של משטרת ישראל פתח בחקירת נסיבות התאונה.